Archief
Artikelen

Dit is een wonderlijke link naar een pdf-document over het Rolodex onderzoek dat in 1998 is mislukt wegens sabotage van binnen uit. Rolodex was de schuilnaam van een justitieel onderzoek naar een crimineel netwerk van seksueel misbruik van minderjarige jongens. Daarbij kwamen onverwacht de namen van topambtenaren in beeld. Tot dat moment registreerde de politie alleen telefoonnummers, om duidelijk te krijgen wie met wie contact had. Toen het Openbaar Ministerie toestemming gaf om ook de gesprekken af te tappen, werden de contacten van de ene op de andere dag verbroken. Het onderzoek, waar inmiddels ook de rijksrecherche aan meedeed, werd daarna wegens gebrek aan bewijs geseponeerd.

De link leidt naar een document van 24 pagina’s. Iemand heeft het voor me gedownload en het doorgestuurd, zodat het nu in elk geval veilig is opgeslagen. Wat het waard is, weet ik niet, maar het bevat namen en beschrijvingen van mensen die eind jaren ’90 bekend waren in het criminele (pedo) circuit, zoals Alex Maasdam, Charles Geerts, Lothar Glandorf en Klaas Bruinsma. Daarnaast komen er namen voorbij van jongens die werkten als prostitué in de Festival-bar en op de Insulindeweg (Maasdam) en in Rotterdam. Verder zien we de namen verschijnen van oom Frits Salomonson en zijn vriend Oscar Hammerstein, van professor Ger van Roon en Jan Wolter Wabeke. Hans Holthuis staat er ook bij, vaak in gezelschap van een zekere JD, ons wel bekend. Kees Lunshof komt er ook in voor, indertijd hoofdredacteur bij de “Teletoeter”. 😉

Sommige namen zijn voorzien van geboortedatum en/of adres, het publiceren van dit document zou hun privacy kunnen schenden. Een zekere Richard-Carl Samson geeft commentaar op al die namen, vaak “onbetekenend” als het gaat om een jonge prostitué, maar soms ook met een duidelijke aanwijzing over de relaties tussen deze mensen. Hij lijkt het pedo circuit persoonlijk en van binnen uit te kennen. Toen ik ging googelen naar zijn website, kreeg ik nul op het rekest. Samson heeft wel ooit een website gehad, maar die is off line wegens “onderhoud”. Hij staat echter wel op Facebook.

Dat JD door Samson herhaaldelijk wordt genoemd, zou betekenen dat Samson misschien kan getuigen tegen Joris Demmink. Daarvoor moet hij uiteraard niet op BOUblog zijn, maar bij mr. Adèle van der Plas! Wie inlichtingen kan verschaffen, mag dat ook hier doen. Wie weet er meer van deze wonderlijke pdf en wie is R.C. Samson? Hoe kent hij JD ???

Vergelijk ook dit artikel, oorspronkelijk van Micha Kat op Klokkenluider online.

Ter verduidelijking nog even het curriculum vitae van onze JD:

  • medewerker directie Juridische Zaken, afdeling Wetgeving en Publiekrecht, ministerie van Defensie, van 1971 tot 1973
  • plaatsvervangend hoofd afdeling Wetgeving en Publiekrecht, directie Juridische Zaken, ministerie van Defensie, van 1973 tot 1977
  • hoofd directie Juridische Zaken, afdeling Wetgeving en Publiekrecht, ministerie van Defensie, van 1977 tot 1982
  • plaatsvervangend directeur directie Politie, ministerie van Justitie, van 1982 tot 1983
  • directeur directie Politie, ministerie van Justitie, van 1983 tot 1988
  • hoofddirecteur hoofddirectie Organisatie Rechtspleging, ministerie van Justitie, van 1988 tot 1990
  • directeur-generaal Rechtspleging, ministerie van Justitie, van 1990 tot 1993
  • directeur-generaal Internationale Aangelegenheden en Vreemdelingenzaken, ministerie van Justitie, van 1993 tot 2002
  • secretaris-generaal ministerie van Justitie (vanaf 14 oktober 2010: Veiligheid en Justitie), van 1 november 2002 tot 1 november 2012
Share and Enjoy:
  • NuJIJ
  • Twitter
  • Facebook
  • Hyves
  • RSS
  • email

78 Reacties op “Een wonderlijke link naar het Rolodex onderzoek”

  • mrpettjo:

    Top onderzoeker Marcel Vervloesem over Demmink en het pedonetwerk

    Explosief gesprek 8 maart 2014 n.a.v de getuigenverklaringen inzake internationaal pedofielennetwerk met inmenging Nederlandse Justitie. en waarschijnlijk Joris Demmink. We zijn nog maar aan het begin want alle dossiers van Werkgroep Morkhoven komen overeen met de informatie die nu naar buiten komt. Er is geen weg terug.

    http://www.youtube.com/watch?v=P2ibaitKquc

    Top onderzoeker Marcel Vervloesem over Demmink en het pedonetwerk duurt 30 minuten.

  • mrpettjo:

    HET ZANDVOORT-NETWERK EN HET SEXUEEL MISBRUIK IN DE AMSTERDAMSE CRECHES.

    In 2001 praat Marcel Vervloesem tegenover de politie over een getuige die tegenover hem verklaard had dat er babies uit een Amsterdamse creche gedrogeerd werden en misbruikt in de studio die gelegen is aan de Admiraal de Ruyterweg 111. Tien jaar later, aan de vooravond van 2011, horen we via de media dat er op de Admiraal de Ruyterweg 72 babies gebruikt zijn in de ‘babie-porno’ industrie.
    Robert van Warmerdam is een Nederlandse transsexueel die al 15 jaar werkzaam is in het milieu, dwz sinds zijn 12de. Hij kent Robby van der Plancken, een kind uit een instelling in het Belgische Mol vanwaar hij op zijn twaalfde naar Nederland werd geexporteerd om in de sex-industrie te werk gesteld te worden. Het was deze Van der Plancken die de Werkgroep Morkhoven op het spoor van het pedocriminele Zandvoort-netwerk zou zetten.
    Beiden bezoeken regelmatig de G-force, een Amsterdamse bar waarvan volgens Van Warmerdam de Amerikaan Edward John Mullaney de eigenaar was. Het Nederlandse politieonderzoek in deze zaak beperkte zich tot de eigenaar van het gebouwencomplex waar de bar gevestigd was en tot de werknemer van de bar, zonder zich met de huurder/eigenaar van de bar zelf bezig te houden.

    Mulaney behoorde tot de kringen die in alle grote kindermisbruik-netwerken actief zijn, In de zaak Temse-Madeira liep dat verband via de club Adonis en Norbert de Rijck. Hij was ook een lid van het Spartacus netwerk, via de firma Korper & Korver B.V. , en hij was nog steeds betrokken bij het overblijvende deel van het Zandvoort-netwerk via Karel Kreuner en Alex van Maasdam, ook bekend onder de naam ‘Privé-Alex’.

    De beroemdste klant van de bar G-force zou volgens Van Warmerdam Marc Dutroux zijn geweest, die alvorens zelf deel te worden van het kinderhandel netwerk, eerst ook zelf in de prostitutie zou hebben gezeten. Een andere, minder beruchte maar des te bekendere klant van de bar zou de ex politie-commissaris van Amsterdam geweest zijn, die zich als vrouw verkleedde voor zijn bezoekjes aan de SM club. De Nederlandse politie constateerde dan ook dat het signalement van de bezoekster niet overeenkwam met dat van de Amsterdamse politie-chef, hetgeen eventueel verklaard kan worden door het feit dat de politie niet gewend was haar baas op het werk te zien verschijnen met sexy nylon-kousen en op hoge hakken, maar in de voorgeschreven kleding, dwz op dienstkisjes etc…
    Van Warmerdam heeft het over de productie-studio voor SM-films die zich op de Admiraal de Ruyterweg 111 bevind, en die samenwerkte met de studio die zich op nr. 523 van de zelfde straat bevindt, volgens hem. Didier Pellerin, alias ‘Mistress Roxane’, was toendertijd de eigenaar van de studio Fox aan de Admiraal de Ruyterweg 111, en zijn werknemer was Marlene Decokere, dwz de tweede vrouw van het brein van het Dutroux netwerk Michel Nihoul.

    Proces-Verbaal nr. 3257/01, opgesteld door de Federale Politie SJA – Team ‘ontvoeringen’-van Neufchâteau.

    ————————————————————————————————————————–

    Nederlandse vertaling van het PV nr. 8257/01 van 10-04-01 van het verhoor van Marcel Vervloesem door de afdeling ‘ontvoeringen’ van de politie van Neufchateau.

    Pagina 3…

    Marcel Vervloesem verklaart in het Nederlands:
    “Ik bevestig hierbij dat alles wat ik in de PV s heb gezegd waar is. Ik heb geen commentaar of aanmerkingen bij die text.

    Ik ben in februari 2001 met Robert van Warmerdam in contact gekomen. Hij beweerde dat hij sinds 15 jaar bekend was met het kleine SM wereldje van Amsterdam. Hij vertelde me het volgende.
    Hij was een geregelde bezoeker van de G-force. Hij zei dat Gerda Lameres de uitbaatster van die bar was. De hoofdeigenaar zou een Amerikaan zijn. Een van de stamgasten van die bar zou Marc Dutroux geweest zijn, die er regelmatig de heer Nordholt van de Amsterdamse politie zpu hebben getroffen, evenals een zekere Peter De Groot die in een ziekehuislab werkte. Warmerdam zei dat hij vaak samen met deze mensen aan een tafeltje had gezeten, en dat op een dag Dutroux had laten weten dat hij problemen verwachtte en dat hij een tijdje de bak in zou gaan.
    Peter de Groot en Dutroux spraken over het drogeren van kinderen en over de oprichting van een organisatie met de naam ‘De Zwarte Hand’.Hij zei ook dat De Groot en Dutroux afspraken om kinderen bij de creche van de kliniek uit de buurt te gaan halen.om ze te ‘gebruiken’, en dat de Groot ze daarna terug zou brengen. Dat zou zonder problemen kunnen, omdat er geen bewakingscamera’s aanwezig waren. Maar het personeel moet toch iets gemerkt hebben, want niet veel later heeft men toch een bewakingscamera geïnstalleerd.
    Op een zaterdag was Dutroux bij zijn bezoek aan de bar slecht gehumeurd, omdat hij niet meer wist hoe hij kinderen uit de creche vandaan moest halen. Daarop besloten De Groot en Dutroux er (als werknemers van een transport/vervoers-bedrijf) met een busje heen te gaan, en zodoende lukte het ze toch om een kind mee te nemen.
    Hij vertelde dat Gerda Lameres op de hoogte was van deze feiten over De Groot en Dutroux. Ze zei tegen Van Warmerdam, dat als De Groot en Dutroux niet gesnapt werden, ze zelf alles zou doen om ze bij de politie aan te geven. Ze zei ook tegen van Warmerdam dat hij zich beter niet in kon laten met De Groot en Dutroux en dat hij beter niet hun gesprekken kon volgen. Maar volgens van Warmerdam was dat onmogelijk, omdat de bar zo klein was dat iedereen er met elk gesprek dat er gevoerd werd kon meeluisteren.
    Ik heb nadat hij dat alles tegen mij verteld had tegen hem gezegd, dat het toch wel niet mogelijk was dat een Amsterdamse politie functionaris zo’n soort bar bezocht. Van Warmerdam antwoordde daarop dat niemand wist dat het om een politie-ambtenaar ging, omdat hij altijd verkleed als vrouw de bar bezocht.
    Daarop vroeg ik aan hem waar De Groot en Dutroux de kinderen die ze uit de creche ontvoerden, heen brachten. En dat was het moment waarop Van Warmerdam de Admiraal de Ruyterweg 111 noemde. Volgens hem was dat het adres waar een vriend van Dutroux de kinderen afleverde. Hij wist dat dat waar was, want hij was zelf iemand van ‘de scene’. Een ander huis dat bij deze zaken betrokken was was het pand aan de Admiraal de Ruyterweg 532.
    Van Warmerdam wist niet wie de eigenaars waren van de gebouwencomplexen. Hij wist alleen dat Robby Van der Plancken op beide adressen kwam. Toen ik hem om meer duidelijkheid over de activiteiten die in de beide gebouwencomplexen plaats hadden vroeg, werd Van Warmerdam heel erg geëmotioneerd. Plotseling zei hij daarbij dat de films en al het materiaal verborgen was geweest op de Herengracht 14 en dat het later naar een woning op de Haarlemmerstraatweg in Amsterdam was gebracht, waar het in een verborgen ruimte in het plafond boven de bar was verstopt.
    Tijdens een van zijn bezoeken zou Dutroux in het gezelschap geweest zijn van een lang slank meisje met de naam Louisa dat een grote getatoeëerde salamander op haar rug droeg.
    Van Warmerdam zou dat meisje al eerder ontmoet hebben in de SM-bar ‘Diana’ in Den Haag.
    ———————–
    groet

    Eheu

    http://www.boublog.nl/2010/12/21/ritueel-kindermisbruik-in-frankrijk/comment-page-2/#comment-7990

    • Eheu:

      Dank je wel Pettjo.
      Al járen probeer ik aan te geven in binnen en buitenland hoe belangrijk vertalingen zijn voor ogenschijnlijk verschillende zaken. En dat doe ik toch meestal in hun eigen taal, dus zeggen dat ik onbegrijpelijke taal uit sla is nogal cru. Maar dacht je nou dat er ook geluisterd werd? Niet echt.
      Deze vertaling bijv. is van mínstens twee jaar terug.
      Groet
      Eheu

  • mrpettjo:

    Het interview van Myra met Marcel is in feite het beloofde vervolg op de schriftelijke reactie van enkele dagen geleden:

    Marcel Vervloesem

    Morkhoven : Zenuwachtigheid in kwestie Demmink neemt toe . Rolodex betrokkenen kwamen voor in andere kindermisbruik dossiers !!.

    Terwijl het spelletje in de zaak van de gewezen Secretaris Generaal Joris Demmink verder loopt en er binnen verschillende organen nog steeds de stelling werd verdedigd dat er geen vuiltje aan de hand was , komt er nu aan het licht dat betrokkenen in de Rolodex ook actief zijn geweest in andere grote zaken van kindermisbruik . Dat bevestigde vandaag de heer Mertens van de Werkgroep Morkhoven . Wie immers het dossier van het kinderporno netwerk Temse- Madeira er op naslaat treft er inderdaad dezelfde namen in aan . Namen dewelke jarenlang door de Justitie werden genegeerd en dewelke alom gekend waren binnen de kringen van de kinderhandel .

    Het bestaan van het dossier Temse – Madeira werd zelfs op eenzelfde manier als het Demmink dossier geboycot . Ook hier stelde een gewezen Minister van Justitie ten overstaan van het ganse Parlement dat het dossier niet eens bestond . Die stelling werd beaamd door twee topmagistraten . De Minister ging toen zelfs zover om in het Parlement een oproep te doen om de kritiek van de Vzw onderzoeker Vervloesem te doen stoppen omdat volgens de Minister deze de Justitie in opspraak bracht. Op het ogenblik dat Morkhoven evenwel de belangrijke adressen bestanden in het netwerk aantrof en aan Justitie overdroeg , liet de gerechtelijke overheid aan een Rechter Commissaris weten dat die lijst totaal onbelangrijk was . Nochtans doken in die lijst Rolodex betrokkenen op . Tenslotte haalde de Werkgroep Morkhoven haar slag thuis in samenwerking met de Portugese Justitie en werden zowel in België , Nederland en Portugal de verdachten aangehouden en veroordeeld .

    Justitie stelde later dat haar diensten zich vergist hadden . Terwijl op de zitting Demmink de Heer Hoek zich niet veel kon heinneren , was de Nederlandse Justitie en het korps van Hoek maar al te goed op de hoogte van de activiteiten in en rond Amsterdam met inbegrip met betrokkenen in het Rolodex dossier . Meer nog ! . Toen het Nederlandse Kamerlid Anne Lize Van Der Stoel door de Werkgroep Morkhoven werd gecontacteerd over de betrokkenen uit Nederland in het Temse- Madeira dossier . Nam dit kamerlid contact met de diensten binnen de politie in Amsterdam waar Hoek werkzaam was . Om te vermijden dat er in Nederland een onderzoek zou volgen over de Madeira zaak . Liet de Amsterdamse politie aan het kamerlid weten dat het kopstuk in deze zaak overleden was . Een leugen van formaat want de Werkgroep stelde samen met een Portugese Tv ploeg even later vast dat het zogenaamde kopstuk in levende lijve aan het werk was op de receptie van een kliniek .

    In de zaak Temse Madeira vielen tientallen slachtoffertjes die allen in de samenwerking tussen Morkhoven en de Portugese gerechtelijke politie konden geïdentificeerd worden .. De Nederlandse Justitie wist dat diverse Nederlandse betrokkenen actief waren . Meer nog zij wist dat bepaalde activiteiten naar Madeira toe betaald werden door de een gezochte Britse kinderontvoerder , dewelke in de Spuitstraat en op de Amstel actief was .
    En hier blijft het beslist niet bij.
    Morgen brengen wij een vervolg . Nu beweren dat men zich niet veel kan herinneren op de zitting over Demmink komt erg ongeloofwaardig over . De Politie was immers van nog heel wat meer op de hoogte .

    Maarten.

    http://hetuurvandewaarheid.info/morkhoven-marcel-vervloesem/comment-page-2/#comment-12883

  • mrpettjo:

    IN HUN IJVER EN FANATISME DEMMINK WIT TE WASSEN MAAKT DE VOLKSKRANT EEN FATALE FOUT * ‘DEMMINK INFORMEERDE ZELF OF HIJ VERDACHTE WAS IN HET ROLODEX-ONDERZOEK’ * ZIJN SLECHTE GEWETEN KNOOPT DEMMINK NU OP * RENE FICQ BLIJKBAAR SENIEL EN DE VOLKSKRANT-JOURNALISTEN TE DOM

    http://www.klokkenluideronline.is/2014/03/de-doodkus-voor-demmink-van-de-volkskrant/

  • mrpettjo:

    Rene Ficq blijkt ze wel degelijk goed op een rijtje te hebben en hij is zelf geen witwasser..:

    De Opper-Klokkenluider der Procureurs Generaal heeft het bevestigd: Reeds in 1998 was Joris Demmink onderwerp van gesprek bij het HIK/Rolodex onderzoek. Ficq hield een eigen boekhouding bij waarin hij ‘opmerkelijke zaken’ noteerde en thuis bewaarde, uit het zicht van de AIVD.

    http://www.hethaagsecomplot.nl/20140308-klokkenluider-ficq-shaduwboekhouding.htm

    • Jasper:

      Een wat voorbarige conclusie van Micha Kat in deze, mooi als Rene Ficq meent wat hij aangeeft en ook daadwerkelijk door zet. Zoiets kan voorkomen op het scherpst van de snede, het zou Micha sieren mocht het inderdaad een oprechte actie blijken te zijn van Rene Ficq dat hij dat alsnog zou rectificeren. Rene F. geeft aan dat zijn motivatie hierin is dat er nu mensen beschadigd worden die het niet verdienen. Ik vraag me dan af of hij er verder geen enkele notie van heeft hoeveel leed vele kinderen in hun leven geleden hebben en daarmee hun leven tot in de kern aangetast en verwoest is. Want mede gezien die achtergrond in dit alles zou hij juist daarom al veel eerder de bel hebben moeten willen laten luiden. Maar misschien bekijkt hij het vanuit een andere beleving het is ook geen oordeel verder, toch sterk van hem om alsnog aan te geven dan naar voren te treden op zijn leeftijd. Dat is op zijn minst prijzenswaardig te noemen. Ik hoop, en de tijd is er echt rijp voor, dat er belangrijke getuigen een voorbeeld aan nemen en de drempel over durven en ook die stap gaan maken. Een betere toekomst hebben wij als mensheid zelf in handen, we moeten enkel het stuur nu zelf in handen gaan nemen. . De dagen van goedgelovigheid zijn voorbij die kans hebben ze verstiert. Wij zijn met velen en zij met slechts weinigen….daarmee en als het er werkelijk op aan komt bepalen wij de richting. Mvg Jasper.

  • StekelDier:

    Volgens mij moeten jullie het Volkskrant stuk nog maar eens lezen. De bedoeling van Ficq (en de VK) was om via zijn aantekenboekjes Demmink wit te wassen. Alleen is dat op zo’n klungelige manier gedaan, dat juist het tegenovergestelde bewerkstelligd is.

  • Jasper:

    Beste Stekeldier ik heb de artikelen nogmaals gelezen. Waarschijnlijk heb ik dan de informatie verkeerd opgenomen welke op het Haagse Complot stond en in de reactie van Mrpettjo. Het kwam bij mij over alsof Rene Ficq naar voren zou komen en als het ware schoon schip wilde gaan maken. Dus mijn fout dan in deze en mocht het echt slechts witwasserij zijn dan heeft Micha Kat zeer zeker gelijk om zich zo op die wijze uit te laten. Dus bij deze hoop ik dat recht gezet te hebben. Mijn excuus voor die foute interpretatie bij deze. Al blijf ik zeer zeker benieuwd wat er komende tijd nog gaat volgen. Ik hoop echt dat slachtoffers en de tot nu toe stille getuigen de kracht en durf gaan vinden om naar buiten te gaan treden. Ik wens ze die kracht toe! Mvg.Jasper.

    • Anna:

      Heb ik het dan ook verkeerd begrepen?
      Op HHC staat dit nl omkaderd in artikel over de schaduwboekhouding:

      5e kolom 1e alinea: ‘De naam van Demmink komt in het onderzoek niet voor’, aldus Ficq. Wèl duikt de toenmalige directeur-generaal Vreemdelingenzaken op in zijn aantekeningen. ‘Ik heb mijn aantekeningenboekje er speciaal op nagezocht.’, zegt Ficq al bladerend door de schriftjes.

      En wie was van 1993 tot 2000 de directeur-generaal Internationale Aangelegenheden en Vreemdelingenzaken? . . . Joris Demmink. Met andere woorden: als er staat ‘DG-IAV’ dient u te lezen: ‘JD’

      Ik begreep hieruit dat het een manier was om indirect de waarheid te vertellen, dus zonder de naam Demmink te noemen.

      • Whistleblower1974:

        Doordat er allang zaken bekend waren van dit circuit, omdat Hüseyin Baybasin te veel weet daarover, moet hij van speelveld verdwijnen.
        In april 2007 doet Hüseyin Baybasin aangifte tegen Demmink{http://docplayer.nl/51863558-Beklaagde-bijgestaan-door-mrs-m-wladimiroff-en-j-t-c-leliveld-advocaten-te-den-haag.html}vanwege pedofilie, het plegen van vrijheidsberoving en deelname aan een criminele organisatie.
        De zogenaamde ex-cid Teeven{https://twitter.com/search?q=teeven%20%403X6Prophet&src=typd} zou wel Demmink{https://twitter.com/search?q=demmink%20%40Prophet3X6&src=typd} aanpakken, alleen kreeg die mooi baantje, er kwam niets van terecht, zie https://twitter.com/search?q=demmink%20%403X6Prophet&src=typd & ook rechter Rob van der Heuvel welke Demmink voor de rechtbank wilde hebben, kreeg een zeer vreemd ongeluk https://twitter.com/Prophet3X6/status/934342595244953600.

        Sinds jaren 80 ben ik zelf melder geweest van pedofielen-netwerken, waarbij veel hoge personen betrokken waren welke in overheidsdiensten werkten, zowel bij politie Warmoesstraat Amsterdam en ook in Den-Haag heb ik dat meerdere keren gemeld, maar er gebeurde niks mee, enige wat gebeurde dat mijn bedrijven steeds last kregen en ik meer last kreeg.
        Zelfs raakte ik mijn huis toen eerste keer kwijt (vanwege dat ik chauffeur doorkreeg welke in de Velthuizenlaan reed met kenteken AA in Scorpio blauw, waarop ik problemen kreeg met woningbouwvereniging, aangestuurd destijds door Bernhard Sr.

        Omdat namen in rolodex-onderzoek maar gedeelte is, waar zelfs mensen in staan zoals f…. moest demmink dit wel afdekken, hij weet meer, waardoor alle zaken afgedekt worden en zullen blijven, gevolg friso krijgt “ongelukje” sneeuw, arts in ziekenhuis word ontslagen nadat ze uit de school klapt, plus daarna verhuizing mabel naar UK.

        Doordat men wist dat Hüseyin Baybaşin een gevaar was voor Demmink en meer, immers “goede personen houden hun vijanden dichtbij”, dan kun je ze in de gaten houden en ook meer info verzamelen, kennis is macht, dus zeker ook als je kennis van zaken hebt over personen welke jou een gevaar kunnen opleveren.
        Vandaar dat ook alle medewerking verkregen word door zgn “koningshuis” via rechterlijke macht om personen uit te schakelen, met medeweten van de 225 puppets in 1ste en 2de kamer en ministeries.

        Via kerk en zgn elites loopt vaak kindermisbruik wat al bekend was in de jaren 80 maar door de hoog geplaatste groep welke er bij betrokken zijn, word het altijd afgedekt https://twitter.com/3X6prophet/status/920056554942009346 zie ook https://twitter.com/search?q=misbruik%20rkk%20%403X6Prophet&src=typd & https://twitter.com/search?f=tweets&q=misbruik%20%40Prophet3X6&src=typd

        But [Adèle v.d. Plas=was speaker Rockefeller-Soros-Bronfman-backed World Ayahuasca Conference of 2014, recordholder phonetaps https://www.youtube.com/watch?v=IKU7kLfwub0https://www.youtube.com/watch?v=GgxomTjjdLAhttps://www.youtube.com/watch?v=EDg_-zl3d3g … [e. #louwes https://s.vk.nl/t-a4486724 ] see tweet of min https://twitter.com/search?q=Baybasin%20%40Prophet3X6&src=typd

        Heb nog veel meer bewijzen, welke ik nimmer gepubliceerd heb, veel ligt nu veilig in kluis in Belgie, misschien ga ik dat ooit wel publiceren, maar nu nog niet, eerst zelf overleven, want sinds 1974(wat ik toen nog niet wist klokkenluider/whistleblower, deed melding misbruik/incest en mishandeling va kleuterschool en kindertehuis, bij toenmalige ministerie welke toen op Herengracht zat te den haag} ben ik al whistleblower/klokkenluider misstanden en strafbare feiten gepleegd door overheid en koningshuis, maar daardoor alles kwijtgeraakt, mijn huis, kinderen en moet nu steeds overal logeren, omdat de tentakels en lange armen koningshuis met hun puppets mij het leven zuur maken, terwijl er nimmer hulp kwam/komt.

        • mr.drs.Bou:

          Volgens mij is deze discussie vruchteloos. Maar omdat het nu eenmaal moet mogen, is dit toegestaan.

  • Jasper:

    Nou het is niet zo zeer verkeerd begrepen beste Anna het is buitengewoon sluw te noemen dat men het op die manier gaat spelen. Micha Kat is hier al zoveel langer mee bezig zodat hij dat waarschijnlijk meteen doorziet, hij kent als het ware de strategieen die men gebruikt omdat die ook al eerder zo gebruikt zijn in andere zaken. Dat geeft Marcel Vervloesem ook aan in zijn gesprek met Myra. Ik vermoed dat er ook een hierarchische orde vanuit de vrij-metseleraarij en andere ordes zorg voor draagt dat er een zwijgplicht gehandhaafd blijft worden. Zeker als men hoge functies bekleed dan heeft men die bereikt mede door positionering vanuit die ordes, de boven en onderwereld lopen hiermee over in elkaar. En wat wettelijk als het ware niet bestaat kan niet bestraft worden als men andere verborgen wetten handhaafd. Dat genomen en het feit dat die vrije metselaars wereld occult dus verborgen is, maakt het zeer moeilijk om daar vat op te krijgen. Vandaar dat er via verschillende gerechtelijke zaken getracht wordt de zaak open te breken. Maar men is afhankelijk van fouten die men maakt maar als dat gefrustreerd wordt door een code binnen het justituele apparaat dan blijven de gelederen zich sluiten.

  • Anna:

    Bou, ik kom mijn naam tegen in bovenstaande postings…
    Ben ik niet, maar dat weet je wel 😉
    Waar ik op stuitte was de verwijdering van de inhoud van die wonderlijke link door B. El Yahyaoui.
    Een naam zegt natuurlijk niet alles, maar de taal van naam misschien wel.

  • Anna:

    Ps, behalve dan 9 maart 18:06

    • Boudine:

      Beste Anna,
      Het was voor mij een hele puzzel welke Anna Anna is. In de loop der jaren zijn er ook andere Anna’s voorbij gekomen. Zou jij een andere schermnaam willen aanmaken? Want inderdaad postte hier vorig jaar een andere Anna.

  • Anna:

    Zie je antwoord nu pas Jasper…
    Ik ben het volledig met je eens, maar het geweten van mensen kan ook opspelen.
    Waarom anders de informatie op deze manier naar buiten brengen?
    Wat ik opvallend vond was de opmerking dat hij niet meer mensen wilde beschadigen.

  • Anna:

    Beste Boudine,
    Hecht nogal aan de naam Anna…
    Maar om verwarring uit te sluiten, Annette mag ook 😉
    Moet ik dan in vervolg zelf met deze naam reageren, ik bedoel, is dat afdoende?
    En vervang jij dan mijn naam op alle postings in de nieuwe, of gaat dat automatisch?

    • Boudine:

      Anna, Anette helpt niet echt. Ik was laatst in verwarring vanwege alle Hans. Kreeg die arme laatste Hans toch de volle laag! Nu noemt hij zich HansJohn en daaraan kan ik hem herkennen. (Dank je wel, HansJohn, want modereren is soms knap verwarrend!) Anna, noem jezelf desnoods Anna Lampenkap of Anna Keukenstoel, maar maak jezelf herkenbaar. Je kunt natuurlijk ook je hele voornaam en ACHTERNAAM gebruiken.
      Zo blijk ik na al die jaren nog altijd Boudine Berkenbosch te heten, maar met de voornaam Boudine heb ik eigenlijk geen achternaam nodig!
      What’s in a name?

  • Simon:

    Met betrekking tot de genoemde “Jan van Geels, eigenaar discotheek Overdinkel en hij en fam. hadden meubelboulevard in Oldenzaal” kan ik nog het volgende toevoegen:

    Deze naam is verkeerd gespeld, het gaat om de heer Jan van Gils van de meubelzaak in Oldenzaal. Deze van Gils is al eerder inzake misbruik jongens voor de rechter geweest getuige dit artikel:
    http://nl.politiek.narkive.com/jbYx1BUn/om-voorman-lpf-schuldig-aan-verkrachting

    Of en tot hoeveel hij is veroordeeld weet ik (nog) niet.

  • Sinds jaren 80 was het netwerk bekend, zowel bij politie Amsterdam{warmoestraat}, maar ook bij justitie en ministers, kamerleden, senatoren, alleen onder de druk van de zgn “royal”Bernhard sr welke de touwtjes in handen hield.
    Ik ben een van de melders geweest, maar daardoor kreeg ik terreur aangestuurd door zgn koningshuis, waardoor mijn 13 zaken kapot moesten gemaakt worden, wat ook gebeurd is.
    Toen ik ook nog aan liep tegen de zgn “royal” bernhard jr met zijn koeriersbedrijfje, welke ik weer melde bij senatoren 1ste kamers, ministers, staatssecretarissen, 2de kamerleden, belastingdienst, bedrijfsvereniging, toen werd hetze erger, met alle gevolgen van dien.
    Geen krant/dagblad en of omroep wilde de bewijzen zien, welke ik als onderzoeker/researcher/journalist/e.d. pas in 1999 durfde de telegraaf er een stuk over te schrijven http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/19990612/teksten/bin.bernhardjr.html maar dat gebeurde alleen doordat ik toen Particuliere Detective Recherchebureau vergunning plichtig werden en ik dus ook vergunning kreeg POB311.
    Daarna moest ik helemaal kapot gemaakt worden omdat Bernard sr de touwtjes in handen had, wat nu steeds vaker ook uit is gekomen, gelukkig, het is mijn steunbewijs, immers hebben het koningshuis gezorgd dat vele bewijzen van mij gestolen zijn.

    we have als #lawer get #killed who take #case on 26-8-2014 of mine #against[to bring them on #court to #prosecution]#members #Dutch ”#royals” and Dutch/#state/#Parliament/#Government[since 1974], but get killed 15-11-2015

    #finally I’ll #found an #lawer[#Haydar #Zengin …..n*….a.@gmail.com,tel.00-3161..3..33],]who dare to take the case #against #Dutch ”#royals” #Parliament/#Government,then he get killed? #police #steal #many #proof out #houses 2009/2010 & #car 2012, but I have more then enough

    Is het niet raar, dat zowel politie en justitie of het OM nimmer bij mij zijn gekomen, nadat advocaat Haydar Zengin is vermoord, ik stond in zijn telefoon, ook in zijn mail, nee niet raar, men wil niet dat de dader(s) van de moord op mijn advocaat opgelost word dan wel onderzocht gaat worden, want misschien gaan de dader(s) spreken en komen ook aan het licht de opdrachtgevers….

    1997 tot 2001 geen inkomsten/uitkering, terwijl ze mijn bedrijven kapot gemaakt hebben, waaronder een uitzendbureau welke groter was dan randstad welke nu ook in USA zit, plus koeriersdienst enz…
    Mij hebben ze in 2005 mijn kinderen uit huis genomen, in 2009 mijn huis afgenomen, terwijl ik geen huurschuld had, afgedekt door rechters denhaag, vidomes kon doen wat ze willen.
    2010 loop ik tegen corruptie aan politie Leeuwarden, immers wist men in 2007/2008 dat ik daar heen wilde verhuizen, dus werd kamerlid toen Ferd Crone daar Burgemeester.
    Eind 2010 stel ik crone en gemeente Leeuwarden aansprakelijk voor materiele en immateriele schade den de schade die er uit voort vloeit, juni 2011 laat crone aangifte doen, gevolg 3 maanden in voorarrest, in 2012 vrijgesproken.
    In jan. 2012 weer mijn huis afgenomen, geen huurschuld, rechter Leeuwarden loopt voorbij aan huurrecht en mijn huurcontract.
    Sinds april 2011 tot en met 6-1-2012 geen uitkering/inkomsten, dan inkomsten tot april 2012, van 4-2012 tot en met 1-2018 geen uitkering/inkomsten.

    Logeer nu steeds elders omdat ik geen huis krijg, Amsterdam is mijn inschrijving 1977 kwijt, maar ook mijn inschrijving van 2003 hebben ze op inactief staan zgn omdat ze me niet konden vinden, terwijl ik tot 1-2012 gewoon ingeschreven stond, wijlen burgemeester Eberhart van der Laan probeerde me te helpen, echter ambtenaren werken niet, de integriteit is ver te zoeken en amsterdam de hoofstad van fraude en corruptie, zo ook ollongren welke beatrix hielp afdekken DNA fraude, welke bewijzen dat Beatrix nimmer nazaat is van WillemI en/of WillemII, http://nl.tinypic.com/r/ao6l38/7 daarom heeft Ollongren dienst bewezen en is Ollongren nu minister

    • mr.drs.Bou:

      Beste Whistleblower,
      Je mag jouw zaak hier gerust bekend maken, maar ik ben geen advocaat en kan dus verder niets voor je doen.

      Je schrijft: “Is het niet raar, dat zowel politie en justitie of het OM nimmer bij mij zijn gekomen, nadat advocaat Haydar Zengin is vermoord, ik stond in zijn telefoon, ook in zijn mail, nee niet raar, men wil niet dat de dader(s) van de moord op mijn advocaat opgelost word dan wel onderzocht gaat worden, want misschien gaan de dader(s) spreken en komen ook aan het licht de opdrachtgevers….”

      Even Googelen op Haydar Zengin:

      https://www.parool.nl/amsterdam/om-looft-beloning-uit-in-moordzaak-amsterdam-west~a4526569/

      Vijf tips over moord Haydar Zengin in Derkinderenstraat

      De politie heeft vijf bruikbare tips binnengekregen voor het onderzoek naar de moorden op de Turkse oud-advocaat Haydar Zengin en zijn baas Zeynel Er. Gisteravond was er al aandacht voor de zaak in Opsporing Verzocht. De politie heeft een beloning van 35.000 euro klaarliggen voor de gouden tip.

      Op 15 oktober 2015 werd Haydar Zengin doodgeschoten in zijn kantoor in de Derkinderenstraat in Slotervaart. De politie gaat uit van een persoonsverwisseling waarbij Zengin voor zijn baas Zeynal Er werd aangezien. Zeynal Er werd namelijk een maand later in hetzelfde kantoor neergeschoten maar overleefde ternauwernood.

      Nieuwe beelden en beloningen in de zaak van Haydar Zengin en Zeynel Er

      Op donderdagmiddag 15 oktober 2015 wordt Haydar Zengin (37) tijdens zijn werk neergeschoten in de Derkinderenstraat in Amsterdam-West. De politie houdt er – bijna twee jaar na de moord – nog steeds rekening mee dat de dood van Haydar een vergissing is geweest en dat de daders hem hebben aangezien voor zijn baas Zeynel Er. We denken dat er mensen zijn die ons daar meer over kunnen vertellen. Daarom heeft het Openbaar Ministerie besloten om 20 duizend euro beloning uit te loven voor de gouden tip die leidt tot de oplossing van deze moord.

      Vraagje: Waarom ben je zelf niet naar de politie gegaan?

      • Whistleblower1974:

        Ik en naar politie gaan, nee geen optie, deze stelen bewijs tegen het criminele overheid tot 2 keer toe uit mijn huizen, plus halen auto weg Hyundai Trajet met achter de voorstoelen 13 cm papieren bewijs, welke ik maar steeds meenam als ik weer weg ging, nadat ze eerder inbraken in mijn woningen.
        Ook hebben ze gestolen van me en mishandeld de politie, nimmer aangifte kunnen doen tegen inbraak van woningbouwvereniging Vidomes, plus ook niet tegen mishandeling van politie in Leeuwarden, kon daar geen aangifte doen, maar ook niet na afspraak te hebben gemaakt politie Rotterdam, men liet mij rijden vanaf Leeuwarden naar Rotterdam, daar aangekomen ging men{politie} mij bedreigen en meer.
        Heb toen 2011 gemeld bij Aboutaleb, maar nimmer meer wat vernomen, dus afdekken en tentakels criminele overheid in opdracht van waarschijnlijk leden van koningshuis{eerder immers zijn er paar niet meer lid van dit huis, door omstandigheden}.
        Zie mijn tweets @klokluiders & @3X6Prophet of @Prophet3X6 of een van de sites welke nog niet geblocked zijn door de zelfde overheid,

        Als politie en justitie en OM goed en gedegen onderzoek hadden gedaan, dan had men mij inzake Haydar Zengin allang moeten vragen, maar wat men niet wil dat er in mijn verklaring gaat staan, dat deze advocaat wel durfde de zaak aan te nemen tegen leden van koningshuis en de criminele internationale organisatie de overheid.

        Ze weten ook dat ik niet zal meewerken omdat ze nimmer alles in verklaring willen hebben, zoals eerder bij burgemeester Ferd Crone Leeuwarden, welke na aansprakelijkheid stelling eind 2010 in juli 2011 aangifte tegen mij deed, resultaat 3 maanden voorarrest, in 2012 vrijspraak.

        Maar ook dat politie Leeuwarden Weening/Weeming mij en andere chanteerde als ik niet mee zou werken aan verhoor hij mijn rijbewijs zou afnemen, stuurde mail/bericht cbr waarop ik mijn rijbewijs kwijt ben CBR heeft nimmer dit rechtgetrokken, ondanks leugen van politie leeuwarden dat ik verklaring zou hebben afgelegd, wat niet is gebeurd.

        Dus mijn vertrouwen in de overheid is geheel weg, zelfs in de rechtbanken, zeker na laatste zitting rb amsterdam, waarin tegenpartij eerst probeert spoedeisend belang te vorderen, dan zaak intrekt en mij schikkingsvoorstel doen van €12.500,00 {terwijl ik aan huurpenningen maar +- 3.400,00 betaald heb, maar mijn voorschot schadeclaim is al €10.000,00 was.
        Dat ik dan uitstel vraag 1 maand, de griffier mail stuurt naar advocaat tegenpartij welke niet reageert pas nadat griffier stelt als ze niet reageren dat het verzoek uitstel 1 maand dan van kracht word.
        Advocaat reageert dan wel{alleen hij moest reageren voor 15.00 uur, alleen heeft hij schijt en maling aan rechtbank/rechterlijke macht, hij reageert later, dus laat zien dat partijen in dit geval multinational bepaald} vraagt vanaf paar dagen uitstel aan om te antwoorden, die hij krijgt, terwijl ik er niet mee eens ben, maar dan gaan ze niet akkoord met uitstel.
        Dus conclusie je hoeft/moet de rechtbank nimmer serieus nemen, omdat er nimmer sprake is voor “normale” mensen van eerlijk proces.

  • yvonne:

    Daarom moet die sleepwet er ook doorheen gejast worden. Door het internet, beginnen steeds meer mensen door te krijgen, wie er werkelijk veel te verbergen heeft.

    En dat is niet het volk, maar de zogenaamde koninklijke familie!
    Van de smoes gebruik makend, vanwege “terroristische” aanslagen, die 9 van de 10 keer false flags zijn. Het is me wat….

    • mr.drs.Bou:

      Beste Yvonne, wat kom je nu weer op je stokpaard aanrijden! Het gaat volgens mij niet om de zogenaamde Koninklijke Familie, maar om het systeem waarin we leven. Ons koningshuis maakt daar slechts een klein schroefje van uit! In Frankrijk hebben ze ooit alle koningen en adel ONTHOOFD. Daarna kwam Napoleon die zich uitriep tot KEIZER! In Frankrijk hebben ze nu al 2 eeuwen geen koning meer, maar toch bombardeert dat land even zo vrolijk Syrië. In Amerika hadden ze ooit genoeg van de Engelse Kroon, daarom riepen ze de Republiek uit. Helaas heeft de VS nu geen Koningshuis meer, als zijn ze er gek op. En nog meer helaas bombardeert juist de VS allerlei landen tot puin.
      Het gaat dus niet om het Koningshuis, maar om het systeem. Hoe vaak moet ik dat nog herhalen voor jij het begrijpt?
      Volgens Al Gore komt de Global Warming door de uitstoot van CO2.
      Volgens Micha Kat komt het allemaal door de pedofilie.
      Volgens jou komt het door het Koningshuis.
      Dezelfde kortzichtige stokstaartjes, want volgens mij maakt dit alles deel uit van het systeem.
      Om dat systeem te veranderen, zal men moeten denken in termen van het systeem!!!
      Dat vergt wel enige ruimdenkendheid die veel verder gaat dan ons koningshuis, want zij zijn slechts goed betaalde schroefjes in dit systeem! Zij houden dit gammele systeem slechts in stand, maar de basis ligt in het systeem!
      Wees dus zo vriendelijk om af te stappen van jouw stokpaard Koningshuis en je te verdiepen in deze neo-kapitalistische wereld. Want voor je het weet, zijn we vrijwel allemaal arm!

      • Akky van der Veer:

        Beste Bou, Ja, het gaat om het systeem, maar in het systeem hier in Nederland heeft het koningshuis heel veel macht, dat ben ik met Yvonne eens. Ook de advocate van Baybasin weet dat! Vraag het haar maar. Ik weet niet of ze durft te antwoorden, want als je openlijk zegt hoe het zit, is je leven in gevaar. Zo ver gaat het in dit corrupte systeem waar we in moeten leven!

      • yvonne:

        Waarom denk je dat we in Hongarije wonen, in een huis zonder hypotheek, en waterput en grond? Omdat ik me niet in het systeem heb verdiept? Juist wel….Het geldsysteem is door en door verrot, geld wordt via schulden geschapen, en dat gaat binnenkort nog harder in elkaar storten dan in 2008.

        Maar wie houdt dat geldsysteem in stand? Rutte, Dijsselbloem, Timmermans?

        Natuurlijk niet. die puppets hebben helemaal NIETS te vertellen…

        • Whistleblower1974:

          Yvonne je hebt gelijk.
          Het zogenaamde “koningshuis”, welke voorvaderen zoals ze zelf zeggen WillemI en WillemII hebben zich zelf als “koning” gemaakt.
          Voorheen was er geen koningshuis maar was nederland een republiek, wat het nog steeds is, immers zgn “elite” deden met geweld en moorden, de rest van de inwoners onderdrukken.
          Op gegeven moment kreeg je de coup welke gepleegd werd, immers was PilipsII spanje de regerende partij in wat nu heet Nederland, de plakaat der verlatinghe/ acte van verlatinghe werd gepleegd, 80 jarige oorlog.
          Toen kreeg je VOC en EIC om de strijd aan te houden, plus rest van de wereld te onderdrukken, toen werd de republiek een monarchie, fraude van zgn elite{welke zichzelf ook tot elite gemaakt hebben}.
          Grondwet werd ingevoerd, zodat het “koningshuis” zichzelf in zadel kunnen en willen houden, alleen de fraude dat ze zgn nazaten zijn van WillemI en/of WillemII is pure fraude en onzin, echter was Willem onvruchtbaar.
          Dat Ollongren http://nl.tinypic.com/r/ao6l38/7 afdekte dat Beatrix geen DNA hoefde af te staan, dus laat zien dat de puppets dit afdekken, wat altijd gebeurd, door alle organisaties welke eed/gelofte hebben afgelegd, maar ook nog eens in dienst zijn van de overheid.

          Dus word tijd voor mensen alles te onderzoeken en goede te onthouden, maar ook om daaruit een conclusie te trekken en actie te gaan ondernemen, u allen bent 1/17.000.000 eigenaar van alle zaken welke nu beheert worden door overheden, plus koningshuis, dus eis u deel op, voor het te laat is.

          -soeverein mens van vlees en bloed, sinds 9 manen voor mijn geboorte.
          -ambassadeur van alle soevereine personen op deze aarde/universum sinds 2014.
          -POB311.
          -Klokkenluider van misstanden en strafbare feiten gepleegd door koningshuis/koning(in) en zijn personeel (overheid/e.d.).
          -Onderzoeker
          -Journalist en publicist
          -site-eigenaar van meer dan 30 sites, zowel nationaal als internationaal.
          -Freedom-strijder sinds 1997
          -Voorvechter/”advocaat”(volgens soevereine wet/verdragen/handvesten) sinds 1977/1980 enz.
          -Strijder/Voorvechter HumanRights

  • mr.drs.Bou:

    De basis van het systeem bestaat volgens mij uit twee mechanismen: privé eigendom en erfrecht van vader op zoon. Aan deze twee dankt ook het Koningshuis de macht, maar het probleem is volgens mij niet het Koningshuis, maar het systeem. Ook zonder Koningshuis blijven deze twee mechanismen in stand, waarbij vooral het erfrecht vrijwel onbespreekbaar lijkt!

    (Inmendham) Banning/capping Inheritance = Real Capitalism/meritocracy? duurt 12 minuten.

Laat een reactie achter