Archief
Artikelen

vlnr: Marcel Vervloesem, mr. Adèle van der Plas, Yvonne Keuls en Jan Boeykens.

Rond de Werkgroep Morkhoven is het even stil geweest. Het laatste bericht was van mei 2014 en het ging toen slecht met Marcel. De rust heeft hem kennelijk goed gedaan, want Vervloesem straalt nu weer van levenslust en gezondheid. Hij was aanwezig op de boekpresentatie van Weggejorist van Robert van de Luitgaarden. Hij werd daar geïnterviewd door Eric Donk van JDTV. Het was een helder interview en ondanks het geroezemoes op de achtergrond was alles goed verstaanbaar!

Voor wie niet meer weet wie Marcel Vervloesem ook al weer was: Op BOUblog staan reeds 25 artikelen over zijn werk, te beginnen met Veel liefs uit Zandvoort uit juni 2007. Marcel Vervloesem is de vriendelijke Belg die in 1998 de kinderporno uit Zandvoort wist te halen. Zo kwam hij op het spoor van de Apollo, het jacht waarop Manuel Schadwald zou zijn vermoord in een “seks-spel”. Maar dank zij de CD-roms uit Zandvoort beschikt Vervloesem over nog veel meer informatie.

Marcel Vervloesem heeft ooit ook kinderporno boven water gehaald in Temse (België) en Madeira. De kinderporno industrie is een internationaal netwerk waar veel geld in omgaat! In de zaak Temse Madeira heeft Vervloesem dat openlijk en duidelijk aangetoond. Het resultaat van dit alles was echter dat hij zelf strafrechtelijk werd vervolgd en veroordeeld wegens seksueel kindermisbruik! Zo doen ze dat, die hoge mieters!

JDTV Nieuwsbullet schrijft:

Na afloop van de boekpresentatie van het boek weggejorist hadden we een kort gesprek met Marcel Vervloesem en Jan Boeykens over de activiteiten van de werkgroep Morkhoven. Hebben zij de veelbesproken videobanden in bezit en wanneer gaan ze die evt. publiceren?

In het interview zeggen Marcel Vervloesem en Jan Boeykens inderdaad dat zij beschikken over fotomateriaal waaraan ze de hele bende kunnen ophangen. Op de Apollo tapes staan volgens hen beelden van prins Claus, Frits Salomonson en Joris Demmink in combinatie met Ulrich, de Duitser die de Zandvoort porno verspreidde. Ze hebben dat materiaal tot op heden niet getoond, want ze weten dat het verdwijnt als ze het overhandigen aan de bevoegde autoriteiten. Daarom wachten ze tot de bom barst! Ze worden weliswaar bedreigd, maar goed beschermd door de Werkgroep Morkhoven die waakt over hun veiligheid.

Deze video eindigt ook heel bijzonder, met een groepsopname van een stralende Marcel, een lachende mr. Adèle, een prachtige Yvonne Keuls en de sterke Jan Boeykens.

JDTV Afl.158 – Werkgroep Morkhoven duurt 21 minuten.

Share and Enjoy:
  • NuJIJ
  • Twitter
  • Facebook
  • Hyves
  • RSS
  • email

74 Reacties op “Werkgroep Morkhoven: Marcel Vervloesem en Jan Boeykens”

  • Groene Wolf:

    Een mooi muziekje voor deze moedige mensen.
    https://www.youtube.com/watch?v=czkHmjrFCnM
    Rising Appalachia – Medicine Woman
    (de helende kracht van mooie muziek)

  • Bedankt voor de publicatie en het muziekje.

    Zullen ernaar verwijzen op onze blog en Facebook (‘Werkgroep Morkhoven’)

  • mr.drs.Bou:

    Deze video is echt een MUST SEE !!! Een interview van Myra met Marcel Vervloesem en Jetty.

    JDTV Afl.158 – Werkgroep Morkhoven Deel 2 duurt 28 minuten.

    Gepubliceerd op 30 apr. 2016

    Talk2Myra in gesprek met getuige Jetty Wittenburg en onderzoeker Marcel Vervloesem van de werkgroep Morkhoven over o.a. het Rolodex onderzoek en het onderzoek naar de affaire Demmink.

    • mr.drs.Bou:

      Goede morgen, Ben. Dat artikel kende ik niet, maar de achtergrond ken ik wel. Toos Nijenhuis en Kevin Anett zijn op BOUblog geen vreemden. Dat we nu niets meer horen over deze zaak, is dat een doofpot? Of was het bewijs verzonnen? Ik weet het niet. Wel komt in het artikel ook weer de “Supergetuige” voorbij en je weet hoe ik daar over denk: die liegt alles bij elkaar!

      Op dit moment lees ik het boek “Weggejorist” van Robert van de Luitgaarden. Dat is in elk geval duidelijk en daar is geen woord van gelogen! Robert kan alles met bewijzen staven. Over dat boek dus later meer…

  • Groene Wolf:

    https://www.youtube.com/watch?v=bZMXOQJTQdQ
    Why the CIA cointed the term “conspiracy theorist” starting in 1967.
    Andere naties en nieuwskanalen hebben dit truucje leuk overgenomen.
    Morkhoven weet hier vast over mee te praten, dunkt mij!

  • Ik snap het probleem van Morkhoven niet. Als hij bewijs heeft kan hij dat gewoon toch geven. Een paar kopien zijn zo gemaakt. Dat verdwijnt nooit meer als je dat niet wil. Stuur je toch gewoon 100 kopien heel Nederland en belgie door. Dan allemaal tegelijk op het internet zetten dat houden ze nooit meer tegen.

    • van Tours:

      Flipflop, Ik snap dat jij dat denkt, maar we hebben die dingen al vaker meegemaakt. Er zijn dingen boven water gekomen waarvan je denkt: ën nu gaat het gebeuren!” Maar er gebeurt niets. Het Om heeft alleenrecht om tot vervolging over te gaan of niet, uitgezonderd de art. 12 procedure dan. Telkens zie je dat het Justitie en speciaal het OM niets doet. Ze denken schijnbaar: “het bloed wel dood.” Zodra de heten hij eraf is, gebeurt er niets meer. Kijk ook in de zaak Baybasin, waar een herzieningsverzoek, waar de staat niet onderuit komt, steeds maar uitgesteld wordt. kijk naar de art 12 procedure van het rechtelijk onderzoek naar strafbare handelingen van Joris Demmink, wat stil ligt, omdat de “Turkse Staat” weigert mee te werken aan rechtshulpverzoeken.
      Openbaringen die er niet om liegen moeten gedaan worden op het moment dat de zaak volop in de belangstelling staat, met zo’n overdaad aan bewijslast, dat de publieke opinie het OM er wel toe noodzaakt om er aandacht aan te besteden. Wat ik vertel lijkt een negatief verhaal, maar zo gaat het wel, al jaren. Al jaren roepen velen – en terecht – als die beschuldigingen tegen ons gericht waren, waren we allang gearresteerd en waarschijnlijk nog veroordeeld ook. Maar je kan toch niet verwachten dat een crimineel zichzelf zal laten veroordelen? Misschien moeten we wel terug naar de tijd van pek en veren.

  • Myra:

    Nee. De artikel 12 procedure wordt heel snel afgesloten. De video met Demmink erop had gelijk en alsnog ingebracht mogen worden waardoor Demmink gelijk veroordeeld zou worden. Dit weigert Morkhoven. De redenen zijn gewoon niet goed genoeg. Je kan namelijk niet even een ander strafrechtelijk onderzoek voor elkaar krijgen voor hetzelfde feit. De Bart van Well verhoren hebben er ook niets mee te maken omdat Bart niet op de band staat (naar ik hoop) en het een civiele procedure is voor een letselschade zaak. Het feit blijft dat Demmink veroordeeld had kunnen worden. Dit had heel veel andere zaken geholpen.

    • mr.drs.Bou:

      De video met Demmink erop had gelijk en alsnog ingebracht mogen worden waardoor Demmink gelijk veroordeeld zou worden. Dit weigert Morkhoven. De redenen zijn gewoon niet goed genoeg. Je kan namelijk niet even een ander strafrechtelijk onderzoek voor elkaar krijgen voor hetzelfde feit.

      Beste Myra,

      Misschien heb je daar wel een punt. Maar Volgens mij zegt Marcel dat het dan niet gaat om pornobeelden, maar om Demmink in gezelschap van…

      Morkhoven heeft in 1998 de Zandvoort tapes weten te bemachtigen. Hij heeft daarvan een kopie overhandigd aan het Nederlandse OM, dit ten overstaan van de pers. Er gebeurde NIETS.

      Vervolgens heeft Morkhoven de gezichten van de misbruikte kinderen op internet gezet. Het ging om duizenden kinderen!

      De reden waarom Morkhoven de beelden van Demmink niet vrijgeeft, ken ik niet, maar het OM heeft de aangifte tegen Demmink nog niet geseponeerd. Het “strafrechtelijk onderzoek” loopt nog, maar zelfs na sepot kan het worden heropend wegens nieuw bewijs.

      Ne bis in idem geldt slechts als er een vonnis is! Maar er is zelfs geen rook!

  • Ingrid:

    Ton Hofstede brandt Marcel Vervloesem helemaal af in een artikel dat vandaag op zijn website staat. Spijtig, ik hoop dat Ton zich verder verdiept in het fantastische werk dat Marcel en zijn groep tot op heden nog steeds verricht.
    http://hethaagsecomplot.nl/20160601-werkgroep-morkhoven.htm

    • mr.drs.Bou:

      Ingrid, ik weet het en ik ben het er niet mee eens. Dit is niet het moment om medestanders af te branden. Ton weet dat, maar hij is eigenwijs… Spijtig.

    • flipflop:

      Marcel heeft al eerder gezegd dat hij met tapes zou komen en toen is dat ook niet gebeurd. Ik geloof HHC meer dan Marcel. Het is ook een goed gemotiveerd artikel. Het is ook belangrijk dat in de alternatievemedia eindelijk het kaf van het koren gescheiden gaat worden. Vroeger had je nog wel eens wat aan nieuwemedianieuws.nl, nu is het een grote verzameling van bagger met hier en daar een serieuze site er tussen. Iemand die af en toe liegt is toch een leugenaar. Daarom als ik op een site ook maar 1 keer iets lees over ufo’s dan ben ik er helemaal klaar mee.

    • StekelDier:

      Wat mij stoort is dat Vervloesem in het interview bij hem thuis niet echt kritisch wordt bevraagd, maar dat hem nu achteraf wel een mes in zijn rug gestoken wordt.

      HCC dat doorgaans zegt geen hoge pet van de MSM op te hebben, bedient zich in zijn afbrandartikel van datgene wat er in diezelfde MSM over Vervloesem beweerd wordt. Ook niet erg sterk.

  • hansjohn:

    Waarop en waarom wachten? Tot st. Juttemis?
    Gooi die tapes in de openbaarheid.
    ( in de Vaatstra zaak bleef ook een DVD + mails uit de openbaarheid en nu taalt niemand er meer naar)

    • mr.drs.Bou:

      Hansjohn, ik weet niets van mails en een DVD die in de Vaatstra zaak uit de openbaarheid bleven. Verklaar je nader. Ik ben heel benieuwd!
      Dat Het Haagse Complot kritisch kijkt naar de Werkgroep Morkhoven en Marcel Vervloesem, daar heb ik geen bezwaar tegen, maar het gaat mij om het moment. Overmorgen wordt Demmink als getuige opgeroepen. Laten we dat eerst afwachten.
      Natuurlijk weet niemand of Marcel bluft, of dat hij echt bewijs heeft en dat achterhoudt om welke strategische reden dan ook. Maar al die verhalen over Marcel als pedofiel en stiekeme porno-handelaar, daar geloof ik geen barst van. Ik volg het vanuit mijn ooghoeken en ik weet zeker dat hij vals werd beschuldigd. Komt wel vaker voor. Zie de zaak Baybasin, zie de zaak Hörchner, zie de zaak Hagemann en ga zo maar door! Als in de krant staat dat je een boef bent, dan hoeft dat nog niet waar te zijn. Laster en smaad lijken tegenwoordig wel de standaard confectiemaat.

      • flipflop:

        Misschien toch wel een goede zet van HHC om wat meer druk op de ketel bij Marcel te zetten door dit artikel. Indien Marcel met de tapes komt op 3 Juni dan zal hij diep door het stof moeten maar dat is het dan zeker wel waard geweest. Toch denk ik niet dat die tapes zullen verschijnen zoals dat eerder ook niet gebeurt is. Fool me ones shame on you, Fool me twice shame on me. Beoordeel iemand niet om wat hij zegt maar op zijn daden. Dit gaan 2 spannende dagen worden.

        • mr.drs.Bou:

          Flipflop, ik denk dat het averechts werkt. Maar we wachten af en zullen zien. Het gaan inderdaad spannende dagen worden.

  • hansjohn:

    De dvd waarop ene Rashid verklaart over Haval Ali. En de mail van Henk Mous jaren later, dat deze Haval Ali in het AZC Kollum had gezeten, maar of de advocaat van Rashid svp discreet met dit gegeven wilde omgaan.
    Weet je vast wel, staat al een tijdje op RIK.

    • mr.drs.Bou:

      Hansjohn, van die dvd weet ik niets. Wel dat Rashid heeft verklaard over Haval Ali en dat Henk Mous verklapte dat Haval Ali in AZC Kollum had gezeten, ook dat Haval Ali na de moord op Marianne schielijk de benen heeft genomen naar Koerdistan / Irak, waar hij nu iets doet bij een geheime dienst of zo. Maar van die dvd weet ik echt niets! Gaarne de bron, een link naar de juiste pagina op RIK.

      • De Grijze Duif:

        Het betreft de dvd van deze video:
        https://youtu.be/wNq6A3PZfaY

        Verhoor van Rachid duurt 18 minuten.

        Gepubliceerd op 19 mei 2015

        Eerst 18 minuten van het verhoor van Rachid. Bovenstaand filmpje is een fragment van een DVD van een politieverhoor uit 2007 door Adema en Vos, de cold case artiesten die slechts de opdracht hadden om alle bewijs voor asielzoekers stuk te spelen. De getuige die gehoord wordt is ene Rachid, een Irakees die op dat moment gedetineerd zat in Rotterdam, waar het verhoor dan ook plaatsvond. Rachid had zich in 1999 al gemeld met zijn verhaal bij Peter R. de Vries. Die had nooit gereageerd. Een medegedetineerde had hem in 2007 aangespoord om het verhaal alsnog bij Justitie neer te leggen. Wellicht kon hij in ruil een verblijfsvergunning of een kortere gevangenisstraf versieren. Maar ook Adema en Vos bleken er niets mee te doen, anders dan het stil te houden op instigatie van hun superieuren. Uit arremoede had Rachid zich maar bij privédetective Gerrit de Boer gemeld. De bandopname van het verhoor was aan zijn advocaat meegegeven, ongeknipt omdat de advocaat erop stond de opname direct mee te nemen. Zo kon Rachid de DVD aan Gerrit geven. Het verhaal is ongeveer als volgt. In 1999 woonde Rachid in Utrecht. Twee dagen na de moord op Marianne had een Irakees zich in Utrecht gemeld. Ene Ali Haval. Hij kwam uit Friesland. Hij was betrokken geweest bij de moord op een meisje en had hulp nodig van zijn Irakese vrienden in Utrecht. Die hebben hem onderdak geboden en vervolgens geholpen om hem via Italië naar Irak terug te smokkelen. Daar zou Ali Haval zich inmiddels hebben ontwikkeld tot een hoge militair in het Iraakse leger. Rachid zou recentelijk ook bedreigd zijn door Haval.

        • mr.drs.Bou:

          Dank je wel, Grijze Duif. Ik begrijp het. Helaas is de Vaatstra-zaak een verloren zaak.

  • Myra:

    Slachtoffers geloven heilig in de videobanden van Morkhoven zonder dat ze dit zelf gezien hebben. Ondertussen vallen er elke dag nog meer slachtoffers. Volgens de wet ben je strafbaar als je bewijsmateriaal achter houdt. Bovendien is het bezit van kinderporno ook strafbaar. Er zijn wel kritische vragen gesteld maar Morkhoven heeft een ander plan (al jaren) en dat is hun goed recht. Het is ook ons goed recht om te stellen dat hij daarmee de veroordeling van Demmink gefrustreerd heeft. Ik had de toezegging dat de videoband gelijk naar de Rechter Commisaris zou gaan en dat de msm er gelijk aandacht aan zou besteden en dat wij haast hadden omdat het strafrechtelijk onderzoek naar Demmink spoedig afgesloten zou worden. Precies dat is wat er gebeurd is. Vogel Demmink is gevlogen. Wij blijven uiteraard hopen dat Morkhoven alsnog de videoband vrij geeft. Al is het alleen maar omdat wij allemaal uitgelachen worden.

    • mr.drs.Bou:

      Beste Myra,

      Het strafrechtelijk onderzoek naar Demmink is volgens mij nog NIET afgesloten. Wel heeft Turkije iedere medewerking geweigerd, het onderzoek in die richting is daarom stopgezet. Maar de zaak is nog NIET geseponeerd.

      Daarom wacht ik af. Morgen weer een dag!

  • mr.drs.Bou:

    Beste Ton,
    Tot op heden was jij een geweldige steun in de zaak Baybasin / Demmink, met al je WOB-verzoeken, met jouw onderzoek naar alle verbindingen tussen de personen die deel uit maken van het pedo-netwerk Rolodex, met je duidelijke, soms cynische en vaak humoristische artikelen waarin je beschrijft hoe de hazen lopen en welk hazenpad ze hebben gekozen. Kortom: geweldig!
    Maar zoals je weet ben ik het niet eens met de jacht op Vervloesem en Morkhoven. Er is geen koe zo bont, of er zit wel een vlekje aan, maar Morkhoven is geen instantie waaraan je eisen kunt stellen. Je kunt van de particuliere Belgen Marcel en Jan niet verwachten dat zij de tapes openbaar maken op grond van een soort WOB-verzoek van de Hollander Ton Hofstede. Voor het antwoord van Marcel Vervloesem heb ik dan ook alle begrip. Je kunt zeggen wat je wil, maar hij laat zich door jou niet manipuleren.
    http://hethaagsecomplot.nl/20160601-werkgroep-morkhoven.htm#comment-2707846289

    • Ton:

      Beste Bou,

      Zie ook mijn reactie op HHC. Ik manipuleer niet. Ik roep wel tot verantwoording. Omdat Marcel en Jan ZELF de publiciteit zoeken. Hun keuze, hun consequenties.

      Dan moeten ze niet alleen maar worsten voorhouden maar met boter bij de vis komen. Aan mosterd na de maaltijd hebben we niks.

      Nogmaals: ik heb ze vooraf alle gelegenheid geboden correcties aan te brengen of te nuanceren. Ze wilden dat niet en hebben toestemming gegeven tot publicatie. Dan moeten ze achteraf niet klagen.

      Veel sterkte toegewenst aan alle slachtoffers die nu ontdekken dat ze al die jaren bedrogen zijn.

      Ton

    • flipflop:

      Ik vind dat als je oproept om kinderporno naar je op te laten sturen je verplicht bent om daar iets mee te doen. Zeker als je ook nog zegt dat je het openbaar maakt dan moet je dat ook doen Dat ben je verplicht aan de slachtoffers. Wat moeten ze anders met die porno dan? Vul dat zelf maar in.

  • Myra:

    Beste Bou,
    Precies het knderzoek naar Demmink is stopgezet wat betekent dat er geen bewijsmateriaal meer ingebracht kan worden!

    • mr.drs.Bou:

      Myra, ik ben geen strafrecht-advocate, maar volgens mij is dat niet waar. Op dit moment zoekt het OM niet langer naar bewijzen, ze kijken naar de bewijzen die er al zijn en natuurlijk kijken ze ook naar wat Demmink morgen zal verklaren. Daarna wordt besloten of ze overgaan tot vervolging, of dat de zaak wordt geseponeerd.
      Ook na sepot kan het onderzoek worden heropend op grond van nieuw bewijs! Ne bis in idem geldt slechts voor een vonnis!
      Ton, als ik ongelijk heb, kom er maar in.

      • Ton:

        Beste Bou,

        Er is voldoende bewijs. Denk aan de opnamen van Klaas Langendoen met de twee Turkse slachtoffers. Het probleem van bewijs is dat niet de videoband het bewijs vormt, maar de eigen waarneming van de rechter. Die kan naar een band kijken, maar ook zeggen: ik wil de getuigen ZELF in persoon sien. En daar loopt RC Yolanda Wijnnobel op vast. Turkije weigert medewerking op onjuiste juridische gronden. In mijn ogen een interntaionaal recht schandaal.

        En ja, zolang er geen sprake is van verjaring kun je (zonder veroordeling – en inderdaad, daar gaan de Van Well verhoren helemaal niet over) en er nog geen concreet vonnis ligt kun je iemand strafrechtelijk vervolgen voor die ten laste gelegde feiten.

        Wat betreft de reden om de banden “niet vrij te geven” zegt Marcel dat hij eerst nog meer interationaal onderzoek wil doen. Nog meer? Wat heeft hij de afgelopen 21 jaar dan gedaan? En zou het niet slimmer zijn om OOK (twee sporen beleid) de middelen van het OM daarbij in te zetten?

        Als Morkhoven NU geen bewijs overhandigt, dan hebben ze het niet. Er komt echt geen beter geschikt moment meer. Het zijn bluffers en bedriegers.

        Sorry voor alle desillusie. Maar in het belang van de waarheidsvinding vond ik het noodzakelijk dit VOORAFGAANDE aan het verhoor van morgen te doen.

  • mr.drs.Bou:

    Beste Ton en Myra, ik begrijp het. Voor jullie is het nu of nooit. Zelf ben ik al blij met het feit dat Demmink morgen wordt verhoord, maar als Morkhoven inderdaad beschikt over bewijzen, dan moeten ze daar volgens jullie NU mee komen. Ja, inderdaad, dat zou een geschikt moment zijn geweest. Ik lees echter nergens de duidelijke vraag waarom Marcel ze niet vrij geeft. Ik ben benieuwd naar zijn antwoord op die vraag.
    Myra, toen jij met Jetty bij Marcel was, kwam de sfeer nog heel relaxed over. Heeft een van jullie Marcel gevraagd om een duidelijke uitleg van het waarom? En wat was zijn antwoord?

  • Myra:

    Marcel Vervloesem is gewoon een hele aardige vent, laat daar geen misverstand over bestaan.
    Hij zegt o.a. te willen dat de hele kliek aangepakt wordt en wil niet alleen voor Demmink gaan. Ik denk dat Demmink een grote vis zou zijn en de rest vanzelf volgt.
    Hij zegt het via het buitenland te willen doen en niet via Nederland. Ik denk dat het buitenland niets te maken heeft met een delict op NL grondgebied.
    Hij zegt niet te willen dat het bewijsmateriaal verdwijnt. Ik denk dat het nooit kan verdwijnen als je het openbaar maakt.

    Vervloesem kon ook niemand noemen die de banden wél gezien heeft. Dat zou ook geholpen hebben. Nu hebben zelf leden van de werkgroep het niet gezien.

    • De Grijze Duif:

      Dat Vervloessem in 2016 aan Boeykens op camera de inhoud van de video’s vertelde deed me van mn stoel vallen.

      Ook de (non)verbale interactie tussen de twee heren riep bij mij vraagtekens op…

      En dat materiaal in 2016 zou verdwijnen na openbaring, is gewoon kletspraat.

      Geen idee wat de intenties van deze uitspraken zijn, maar dat er iets niet klopt is evident imho.

  • De Grijze Duif:

    Ondanks dat ik Marcel Vervloessem noch Morkhoven wil afvallen, is dit toch wel een hele opmerkelijke discrepantie in het verhaal van Vervloessem, via het HHC artikel:

    “En dan zien we Marcel op 25.04.2016 ineens weer gretig op de camera opduiken: deel 1 (18) en deel 2 (19). Marcel verklaart (09:50m): “De videobanden van de zandvoortzaak zijn nooit gedeeld geweest. Wij vonden het niet goed om dat materiaal naar buiten te brengen. Want dat materiaal vergt onderzoek.”

    Deze woorden komen uit de mond van diezelfde Marcel die twee jaar eerder (08.03.2014) zegt: “We weten wel dat we het materiaal hebben overgedragen aan Beatrix. En dat daar een brief is teruggekomen van het Koningshuis in Nederland. Dat zit in ons archief.” (29m:05s) (20). Uiteraard heeft het HHC navraag gedaan en alleen maar smoezen ontvangen. Geen PTT-ontvangstbewijs.”

    Beide versies kunnen volgens mij niet naast elkaar waarheid zijn. Of zie ik iets over het hoofd?

    Voorlopig wekt deze discrepantie voor mij de illusie van liegen, wat niet bijdraagt aan de geloofwaardigheid van de organisatie en de individuele personen.

    Als dít gelogen is, wat zegt dat dan over de overige informatie?

    • De Grijze Duif:

      PS de mededeling van Vervloessem aan Myra in 2014 mbt de post richting koningshuis was voor mij een zwaarwegend onderdeel uit dit interview.

      Ik ga het geheel zo nog eens terug luisteren…

  • mr.drs.Bou:

    Er staat een email van Ton aan Frides Lameris bij Micha Kat.

    Mijn reactie:

    Beste Ton,
    Er zijn heel veel leugens, dat is waar, maar er zijn even zovele waarheden! Er is niet maar één waarheid, was het maar waar. Helaas is er een grote kloof tussen liegen en niet de waarheid spreken.
    Deze openlijke aanval op Morkhoven en Vervloesem is wat mij betreft op dit moment niet welkom. Ik richt nu mijn aandacht liever op het verhoor van Demmink, morgen reeds. Ik ben heel benieuwd wie er allemaal komen. Dat wordt een druk weekeindje surfen, want zelf kom ik niet naar Amsterdam. Maar ik volg het op Twitter en zo. Jammer dat er in de zaal niet mag worden gefilmd, al denk ik dat er wel camera’s rondlopen! 🙂 JDTV en We Are Change!

    Ik wens jullie een gezellige dag, met veel plezierige ontmoetingen! Groetjes aan mr. Adèle, Myra, Steve Brown, Donkey, Maria en vele vele anderen!!!

    ———————————————–
    Bij deze worden de reacties gesloten.

  • mr.drs.Bou:

    Bij deze zijn de reacties weer geopend.

    Marcel Vervloesem had beloofd om vrijdag (gisteren) de gegevens vrij te geven. Dat heeft hij gedaan! Vitalifeiten maakt er een reportage over. Oordeel zelf:

    openbaring werkgroep morkhoven deel 1

    Gepubliceerd op 10 jun. 2016

    Dit is Deel 1 van de 4 delen die gaan verschijnen.
    Marcel Vervloesem, schrijver van het boek “kinderen te koop” Openbaart het kinderpornonetwerk. In dit deel wordt met ondersteunende documenten duidelijk gemaakt wie er allemaal op de hoogte zijn gebracht van de kinderporno industrie.

    Deel 1 staat nu op Nieuwsbullet van JDTV:
    http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2016/06/documenten-werkgroep-morkhoven.html
    Deel 2 komt volgende week…

  • Ton:

    Beste Boudine,

    Dank voor je reactie. WIj verschillen op dit onderwerp van mening. Nu wel, voorheen niet. Ik dacht vroeger ook dat Morkhoven ter goeder trouw was. Inmiddels geloof ik het tegenovergestelde. Met nadruk op geloof. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat zij liegen, geen bewijs leveren en dat zij in zo’n serieuze zaak alleen maar mee-praters dulden.

    Ik vond het ronduit onbeschoft zoals zij bijv. JD-tv gisteren aanvielen, terwijl hij heel beleefd inhoudelijke vragen stelde. Vandaar mijn reactie op hun uitblijven van bewijs in eenn nieuwe publicatie Geen bewijs Morkhoven. Slechts een mening. Een ieder mag zijn/haar eigen mening vormen. Maar dan wel met inzicht in de onderliggende informatie. Niet alleen o.b.v. maar roddels.

    En laten we ook niet het hogere doel uit het oog verliezen: Uiteindelijk gaat het erom dat kinder- en machtsmisbruik(st)ers zich verantwoorden voor de rechter. Als Morkhoven daartoe bewijs heeft is het strafbaar om dat achter te houden. Fijun dat jij begrijpt waarom ze dat doen. Ik begrijp het niet. Tenzij ze niets hebben en alleen maar loze beschuldigingen uiten.

    • mr.drs.Bou:

      Beste Ton,
      Volgens mij probeert Marcel duidelijk te maken, dat hij slechts aanvullend bewijs heeft. Maar Marcel is geen jurist, dus die term komt niet in hem op. Hij zegt steeds: Eerst moet er bewijs zijn in Nederland, dan komt hij met het aanvullende bewijs: beelden van Demmink en Claus op de Apollo, afkomstig van de Zandvoort tapes.
      Verder wacht ik voorlopig af, want Vitalifeiten heeft beloofd dat er nog 3 video’s komen. Geduld is een schone zaak…

Laat een reactie achter