Archief
Artikelen

Pilots for 9/11 Truth is een wereldwijde organisatie van piloten die de waarheid willen weten omtrent 11 september. Op grond van de Freedom of Information Act hebben zij de zwarte dozen opgevraagd van American Airlines Vlucht 77, de Boeing 757 die volgens het 9/11 Rapport in het Pentagon zou zijn gecrasht, en van Vlucht 93, de Boeing 757 die zou zijn neergestort in Shanksville. In augustus 2006 werd de informatie van de zwarte dozen vrijgegeven door de National Transportation Safety Board, oftewel NTSB. Deze regeringsinstantie had van de gegevens ook computer-simulaties gemaakt. Iedere black box heeft ook een serienummer, maar dat nummer werd niet vrijgegeven. De vraag is dan, waarom niet…

De Fransman Thierry Meisson schreef reeds in 2002 dat er geen Boeing te zien was op de plek van de inslag in het Pentagon, maar het 9/11 Rapport, dat in juli 2004 verscheen, gaat niet in op de bewijzen. Vlucht 77 crashte in het Pentagon en daarmee uit. Op de foto’s die op 11 september zijn genomen, blijkt die Boeing echter toch niet zo zichtbaar. Die foto’s zijn hier verzameld en gesorteerd. Als er meerdere foto’s zijn van dezelfde situatie, dan staat onder de foto een nummer. Iedereen is welkom om foto’s toe te voegen. Als men de link achterlaat, dan zal ik ze plaatsen.

Eerst zien we een kaart van de aanvliegroute, in een scherpe bocht. Dan de richting van de Boeing, die op schaal is ingetekend. De richting van de inslag is bekend, hij volgt uit het zogenaamde “exit-hole”. Vervolgens zien we het Pentagon met de Boeing op schaal. De secties van Marine en Luchtmacht werden niet geraakt. De inslag vond plaats in een gedeelte van het Pentagon dat net was verbouwd en versterkt tegen raket-inslagen. Ook was een deel van de financiële administratie onlangs naar deze gerenoveerde afdeling verplaatst. Dat is van belang, omdat een dag voor 11 september bekend werd, dat er bij het Pentagon heel veel geld werd vermist.

Op de volgende foto’s zien we het Pentagon vlak nadat het is geraakt. De dakrand is nog heel, de brandweer reeds aanwezig en de kabelhaspels, waaruit blijkt dat de verbouwing nog niet helemaal was voltooid, geven een goede indicatie van de omvang van de omringende objecten. Maar waar is de Boeing? De dakrand is nog heel, de gevel staat nog overeind, dus de Boeing ligt niet in het Pentagon, maar hij ligt er ook niet vóór! Wie kan op deze foto’s het wrak van een Boeing ontdekken?

Bijna een half uur later, als het vuur vrijwel geblust is, stort de gevel plotseling in. Het puin ligt vóór het Pentagon, dus de explosie was binnen uit! Als alle branden zijn geblust en de rook is verdwenen, kunnen we de schade pas goed overzien. Vreemd is de foto van het interieur! Daar staan bureaus met computers en andere kantoorspullen. Op een krukje ligt een open boek, het is niet verbrand, want het papier is nog wit!

Het zogenaamde exit-hole zit ook op een vreemde plaats. Buiten het gat ligt niet de motor van een Boeing, hoewel dat onderdeel als enige in aanmerking komt om zich door zoveel muren te boren. Het vrijwel ronde gat is ongeveer 4 meter hoog. De zogenaamde restanten van de Boeing zijn kniehoog, of met een hand te tillen!

Tot slot een foto die door Rense.com en Geocities.com werd getoond als bewijs voor een Boeing in het Pentagon. We zien een vuurbal, maar de belichting is vreemd! Zou zo’n felle vuurbal niet de achtergrond verduisteren? De vangrail op de voorgrond werpt geen schaduw en de dakrand is nog intact, maar staat te vaag (dubbel?) op de foto. Vermoedelijk is dit foto-fakery, waarvoor we steeds op de hoede moeten zijn… Maar zelfs als de foto authentiek is, dan staat er wel een vuurbal op, maar beslist geen Boeing!

Pilots for Truth heeft de gegevens van de flight recorder bestudeerd. Vijftien piloten met een langdurige ervaring in de militaire of commerciële luchtvaart hebben voor deze studie getekend. Uit deze analyse blijkt dat de Boeing minstens 100 meter te hoog vloog om de lantarenpalen te raken die langs de snelweg stonden. Iets meer dan een seconde voor de inslag eindigt de registratie. In de studie wordt het vluchtpad daarna rechtlijnig doorgetrokken. De Boeing vloog dan nog 30 meter te hoog om het Pentagon te raken! Volgens Pilots for Truth vloog hij vlak over het Pentagon heen! Misschien kan dit verklaren waarom zoveel getuigen een Boeing zagen.

Zowel de vluchtgegevens als de computeranimaties van de NTSB werden door de piloten bekeken. Zij zeggen dat de reconstructie niet klopt. Volgens de piloten heeft men tijdens de daling de hoogtemeter niet aangepast, waardoor het lijkt alsof de Boeing bijna 300 meter lager vloog. Gezien de afwezigheid van zichtbare bewijzen van een gecrashte Boeing, ben ik geneigd om de piloten te geloven. Er zijn echter ook twijfels gerezen rond deze studie. Over dat geschil kan ik niet oordelen.

De documentaire bevat naast technische details ook politieke informatie. Daaruit blijkt dat het Pentagon nogal bofte met deze aanslag! Er waren miljarden dollars verdwenen en bij de aanslag is de financiële administratie verloren gegaan. En dan is daar ook nog de kaper Hani Hanjour, die weliswaar niet kon vliegen, maar toch een vrijwel onmogelijke manoeuvre uitvoerde…

Pandora’s Black Box: Flight Of American 77 duurt 65 minuten

American Airlines Vlucht 93, eveneens een Boeing 757, stortte neer in Stony Creek, net buiten het dorpje Shanksville en op 130 km van Pittsburg in de staat Pennsylvania. Net als bij het Pentagon, is er ook in Shanksville geen vliegtuigwrak zichtbaar op de door mij verzamelde foto’s. Er is alleen een gat in de grond, maar geen spoor van een Boeing! Ook deze verzameling mag worden aangevuld. Mocht iemand een foto weten van een gecrashte Boeing in Shanksville, laat dan even de link achter!

Zowel de vluchtgegevens als de voicerecorder, werden teruggevonden. De spannende films over de passagiers die de kapers hebben overmeesterd, is daarop gebaseerd. Toen de vluchtgegevens werden vrijgegeven, waren ook deze door de NSTB voorzien van een computeranimatie. Hoewel deze geen duidelijke fout bevat, zoals die van Vlucht 77, concluderen de piloten dat de gegevens niet kloppen met de getuigenverklaringen. Ook zeggen zij dat de Boeing de grond raakte onder een scherpe hoek, zodat de vorm van het gat en de afwezigheid van zichtbare wrakstukken niet wijzen op de inslag van deze Boeing.

Pilots for Truth trekt verder geen conclusies, maar vraagt om een nieuw onderzoek naar de gang van zaken op 11 september. Wie een meer uitgebreide versie wil zien van de documentaires van Pilots for Truth, kan de DVD aanschaffen.

Pandora’s Black Box – Flight Of United 93 duurt 39 minuten.

Share and Enjoy:
  • NuJIJ
  • Twitter
  • Facebook
  • Hyves
  • RSS
  • email

17 Reacties op “Piloten over Vlucht 77 en 93 op 11 september”

  • E-bee:

    De link naar foto,s hier verzameld en gesorteerd werkt niet bij mij.

  • Beste E-bee, dank je wel dat je dit even meldt. Bij mij doet de link het wel, maar ik heb dan ook alle rechten. Misschien kan ik beter alle foto’s plaatsen door de posts te publiceren.
    Webmaster Eagle, van wie ik dit blogje kreeg, heeft het echt te druk om zich er nog mee te bemoeien. En ik ben zelf zo’n totaal digibeetje. Ik kan allen maar schrijven.
    Ik zal de plaatjes plaatsen en de links veranderen. In de hoop dat het helpt… 😉

  • E-bee:

    Dank u, ik heb mijn reacties onder de foto,s geplaatst!

  • […] « Home « Piloten over Vlucht 77 en 93 op 11 september Foto’s van Shanksville […]

  • […] De volgende foto’s zijn verzameld als illustratie bij het verhaal van de piloten over 11 september. […]

  • investigator:

    Je mist net de foto van een stuk romp met raampjes .

  • investigator:

    Het vliegtuig vloog over het Pentagon heen maar toch is de FDR daar gevonden?

    En als de FDR dan toch gefaked was waarom maakte de NTSB er dan geen kloppende analyse van ?

  • E-bee:

    Van vlucht 93 is bekend dat de brokstukken over een gebied van 5 X 8 mijl zjn aangetroffen en 1 motor op een mijl afstand. De ooggetuigen meldden een 2e wit vliegtuigje ,vermoedelijk een Learjet, en ddarna een explosie in de lucht. De brokstukken waren geheel versnipperd. Mobiele telefoongesprekken kunnen niet in vlucht worden gehouden door de snelheid waar het vliegtuig zich mee verplaatst wat het voor een cell/gsm phone onmogelijk maakt te functioneren.

    Intussen zijn er ook 7 nog levende kapers aangetroffen die het WTC in zouden zijn gevlogen maar gewoon hun leven leiden in het Midden Oosten. Waarom zou het Pentagon dan ook geen false flag zijn?

  • Anoniem:

    Er is laatst op zaplog een artikel verschenen over dat mobiel bellen vanuit een vliegtuig , dat kan dus wel alleen zal het zo nu en dan niet lukken .

  • E-bee:

    De ervaringen zijn wisselend mar ik ken de omstandigheden niet in de V.S. Mogelijk dat in In Nederland/Europa de dichtheid groter is van het netwerk. De V.S kent hele andere geologische etc. omstandigheden.

  • investigator:

    Feit is dat je bellend vanuit een vliegtuig geen obstakels hebt tussen zender en ontvanger, waardoor het bereik groter is. Bel je vanaf de grond in een stad dan heb je die obstakels vaak wel.

  • @ Investigator, feit is ook dat een vliegtuig zo snel gaat, dat de telefoon om de paar seconden een andere ontvanger moet aanklikken. Op 3 km hoogte levert dat meestal geen doorlopende ontvangst op.

  • investigator:

    900 kilometer per uur is 15 km per minuut .
    Om de paar seconden een andere mast? denk het niet .

  • mr. drs. Bou:

    Een nieuwe lezing van een van de Pilots for 9/11 Truth:

    Fraude met Zwarte Doos 9/11 vlucht 77

    Het belang van deze grootscheepse False Flag operatie (9/11), waarbij ondermeer de Twin Towers in New York werden vernietigd, kan niet vaak genoeg worden onderstreept.

    Door alle aantoonbare knullige fouten die hier gemaakt zijn, is het de achilleshiel van de Elite geworden. Nu, wederom, vallen de autoriteiten door de mand.

    Er is nieuw bewijs boven tafel gekomen. Dit keer gaat het om de Zwarte Doos van het vliegtuig wat het Pentagon zou hebben geraakt, Flight 77.

    Met zwarte doos of flightdatarecorder (FDR) wordt over het algemeen een apparaat in een vliegtuig bedoeld, waarin alle vluchtgegevens van het laatste deel van de vlucht elektronisch worden opgeslagen. De FDR is echter niet zwart, maar fel oranje van kleur. Dit om het terugvinden na een eventuele crash gemakkelijker te maken.

    Een organisatie die zich al jarenlang bezighoudt met onderzoek naar 9/11 is “Pilots for 9/11 Truth”. Bestaande uit luchtvaartprofessionals die maar één doel hebben: de waarheid over 9/11 boven tafel krijgen.

    Iemand die deel uitmaakt van deze organisatie is Dennis Cimino. Dennis is specialist op het gebied van Flight Data Recorders (Zwarte Doos) en bovendien commerciëel piloot met meer dan tweeduizend uur vliegervaring.

    In de onderstaande presentatie toont Dennis aan dat er fraude is gepleegd met de Zwarte Doos van Flight 77, het vliegtuig wat zich in het Pentagon geboord zou hebben.

    De door de autoriteiten gepresenteerde Zwarte Doos is niet afkomstig van een vliegtuig, maar is op een werkbank in elkaar gezet. Er ontbreken in de Zwarte Doos cruciale gegevens die wel aanwezig geweest zouden zijn, ware het een echte geweest. Gegevens zoals het aanpassen van de hoogtemeters aan veranderde barometrische omstandigheden of zelfs het openen van een cockpit deur.

    De presentatie werd op 17 juni 2012 gegeven in Vancouver. De kwaliteit van het beeld is niet daverend, maar het geluid des te beter.

    En vooral met mogelijke nieuwe False Flag operaties om de hoek is het vooral zaak om de reeds uitgevoerde, waar mogelijk te ontmaskeren. En wie weet, misschien voorkomt dit wel nieuwe.

    911 Pentagon Flight Recorder Fraud Revealed duurt 46 minuten.

  • appeltaart99:

    Hallo,
    Ik heb binnenkort een presentatie over 9/11, maar ik kan geen informatie over de echte piloten zelf vinden. Weten jullie hier iets over?

    • mr. drs. Bou:

      Beste Appeltaart,

      Wat bedoel je met de “echte piloten”?
      De kapers? Die staan hier. In het Nederlands nog wel…

      Als je wil weten hoe echte piloten denken over 9/11, zoek dan op “Pilots for 9/11 truth”. Ach, dat is dit artikel! 😉

      Veel succes met je presentatie! 😉

  • klaaz:

    Bou, ik denk dat Appeltaart de vermeende originele piloten bedoelt die gezag hadden voor de kaping. Daar hoor je best weinig over kan je stellen.

Laat een reactie achter

Recente reacties