Archief
Artikelen

De volgende foto’s zijn verzameld als illustratie bij het verhaal van de piloten over 11 september.

A: De aanvliegroute

Dit is een kaart van de aanvliegroute, in een vrijwel onmogelijke scherpe bocht. Het vliegtuig was tegelijkertijd sterk aan het dalen.

A 1

Dit was de richting van de Boeing, die op schaal is ingetekend. De richting van de inslag is bekend, hij volgt uit het zogenaamde “exit-hole”.


A 2

Dit is het Pentagon met de Boeing op schaal. De secties van Marine en Luchtmacht werden niet geraakt. De inslag vond plaats in een gedeelte van het Pentagon dat net was verbouwd en versterkt tegen raket-inslagen. Ook was een deel van de financiële administratie onlangs naar deze gerenoveerde afdeling verplaatst.


A 3

B: Hoe groot is een Boeing?


B 1

B 2

B 3

C: Vlak na de inslag is de gevel nog heel. Let op de dakrand.

Op de volgende foto’s zien we het Pentagon vlak nadat het is geraakt. De dakrand is nog heel, de brandweer is reeds aanwezig en de kabelhaspels, waaruit blijkt dat de verbouwing nog niet helemaal was voltooid, zijn ongeveer manshoog. Ze geven een goede indicatie van de omvang van de omringende objecten. Maar waar is de Boeing? De dakrand is nog heel, de gevel staat nog overeind, dus de Boeing ligt niet in het Pentagon, maar hij ligt er ook niet vóór! Wie kan op deze foto’s het wrak van een Boeing ontdekken?


C 1

C 2

C 3

C 4

C 5

C 6

C 7

C 8

D: De gevel stort in

Bijna een half uur later, als het vuur vrijwel geblust is, stort de gevel plotseling in. Het puin ligt vóór het Pentagon, dus de explosie was van binnen uit!


D 1

D 2

D 3

D 4

D 5

D 6

D 7

E: De brand is geblust

Als alle branden geblust zijn en de rook is verdwenen, kunnen we de schade pas goed overzien.


E 1

E 2

E 3

E 4

E 5

F: Het opengeslagen boek op het krukje!

Vreemd is de foto van het interieur! Daar staan bureaus met computers en andere kantoorspullen. Op een krukje ligt zelfs een open boek, het is niet verbrand, want het papier is nog wit!

G: Het ronde gat of exit-hole

Het zogenaamde exit-hole zit ook op een vreemde plaats. Buiten het gat ligt niet de motor van een Boeing, hoewel dat onderdeel als enige in aanmerking komt om zich door zoveel muren te boren. Het vrijwel ronde gat is ongeveer 4 meter hoog.


G 1

G 2

G 3

G 4

G 5

H: De brokstukken van de Boeing?

Sommige zogenaamde restanten van de Boeing zijn kniehoog, andere zelfs met een hand te tillen!


H 1

H 2

H 3

H 4

H 5

H 6

H 7

H 8

H 9

I: De afgeknapte lantarenpalen


I 1

I 2

J: De wederopbouw


J 1

J 2

H: Volgens mij is dit foto-fakery, met die grote vuurbal:

Tot slot een foto die door Rense.com en Geocities.com werd getoond als bewijs voor een Boeing in het Pentagon. We zien een vuurbal, maar de belichting is vreemd! Zou zo’n felle vuurbal niet de achtergrond verduisteren? De vangrail op de voorgrond werpt geen schaduw en de dakrand is nog intact, maar staat te vaag (dubbel?) op de foto. Vermoedelijk is dit foto-fakery, waarvoor we steeds op de hoede moeten zijn… Maar zelfs als de foto authentiek is, dan staat er wel een vuurbal op, maar beslist geen Boeing!


H 1

Share and Enjoy:
  • NuJIJ
  • Twitter
  • Facebook
  • Hyves
  • RSS
  • email

39 Reacties op “Foto’s van het Pentagon”

  • investigator:

    foto 9 van voor de instorting laat mooi de schade zien , het bestaat uit meerdere gaten over grote breedte .
    En die onderdelen matchen inderdaad een 757 . Die schijf is een onderdeel van een 757 motor . Dit onderdeel heeft niet de diameter van het motor omhulsel ,zoals zo veel onderdelen in zo’n motor . Ook die gevonden stukken velg komen overeenmet een 757 , en zo ook het massieve stuk landings gestel .

  • Investigator, waar is de Boeing? Het kan best zijn dat er onderdelen zijn gevonden, maar waar is die Boeing vóór de gevel instortte?

  • E-bee:

    Nou, ik kan u echt verzekeren dat het vrijwel onmogelijk is een Boeing op deze hoogte zo perfect horizontaal over een gazonnetje te jagen met deze snelheid. Die ruimte is er niet. Verder is de eerste kleur van de inslagexplosie wit en dus een explosief, verder kun je wel een tankje met kerosine bijplaatsen in een kruisraket. Er zijn maar een paar stukken van onderdelen gevonden, een balk, een motoronderdeel en een stuk landingsgestel. Die kun je wel klaarleggen onder een zeiltje…
    De zwaarste delen zouden door het gebouw geslagen moeten zijn, de motoren, maar slechts 1 deeltje ligt er voor. Ik kan niet zeggen of dit van een Boeing is of niet, zelfs RR of GE experts hebben hier moeite mee heb ik uitgezocht. Het kan, maar net zo goed zou het van een kruisraket of een andere trap van de straalmotor kunnen gaan, het blijft volstrekt onduidelijk ook waarom alleen dit ene deeltje… Vrijwel iedere ramp vind je ze nog compleet terug. Over de inslagplekken: de motoren met ophangingen zijn met voorrang de zwaarste delen van een vliegtuig en die zijn niet door het gebouw gegaan, de meeste schade lijkt te zijn ontstaan door een initiele explosie en drukgolf die geconcentreerd was, niet door materialen. Houten bureautjes en boeken zijn niet eens geschroeid, deze brand was beperkt en zeker geen afgeladen Boeing met kerosinetanks. False flag.

  • E-bee:

    Het toestel had een snelheid van 530 mijl/uur. Op 20 voet kun je niet meer manouvreren zonder iets te raken of een sleepspoor achter te laten, iedere minste beweging in 3 richtingen leidt ertoe dat een vleugeltip de grond raakt of de romp. De onbeschadigde lantaarnpalen zijn door de luchtdruk van een snel voorbijvliegend voorwerp, ik denk zelf een global hawk, tegen de vlakte gegaan. Dat stukje motoronderdeel is niet door senior experts van RR, P & W of GE te herkennen. Dan door nader ondezoek. Maar het is geen complete straalmotor en het is er maar 1. Het hele scenario wat hier wordt opgevoerd noemen ze ook wel contra-intuitief. Als u bedoelt wat ik begrijp…

  • “Het hele scenario wat hier wordt opgevoerd noemen ze ook wel contra-intuitief. Als u bedoelt wat ik begrijp…”

    Dat bedoel ik inderdaad! 😉

  • investigator:

    “Investigator, waar is de Boeing? Het kan best zijn dat er onderdelen zijn gevonden, maar waar is die Boeing vóór de gevel instortte?”

    Het was geen noodlanding hoor ! maar een frontale crash met een zeer sterke muur . rij een smet je auto met 300 km/h op een betonnen viaduct muur in , eens kijken hoe herkenbaar je auto nog is .
    Het vliegtuig vloog niet netjes recht naar binnen, dat ten eerste .
    Het maken van moeilijke manouvres wordt opeens een stuk makkelijker als je niet aan veiligheidsaspecten hoeft te denken omdat je toch gaat crashen.

    Wat jullie beweren is dat al die getuigen dus liegen , ga dat maar eens hard maken .
    Pilots for the truth zijn piloten en geen air crash investigators of forensic experts . De FDR van vlucht 77 is toch bij het Pentagon gevonden , dat bewijst juist dat vlucht 77 daar crashte .

    In de romp van het vliegtuig bevinden zich de meest massieve zware onderdelen , denk aan het landingsgestel en diens ophanging . De romp heeft ook verreweg de meeste massa een ton of 50 ende motoren slechts 6 ton per stuk .

  • Beste investigator,

    “Wat jullie beweren is dat al die getuigen dus liegen , ga dat maar eens hard maken .”

    Nee, dat beweren we niet. We beweren slechts dat er vele vragen onbeantwoord blijven. Zo hebben de Pilots for Truth wel de black box gegevens gekregen, maar niet het serienummer. Er is dus zelfs geen hard bewijs dat de gegevens inderdaad afkomstig zijn van Vlucht 77 en 93.

    “De FDR van vlucht 77 is toch bij het Pentagon gevonden , dat bewijst juist dat vlucht 77 daar crashte . ”

    Dit bewijst slechts dat er wordt gezegd dat de FDR is gevonden.

    Het paspoort van een van de “kapers” (zijn naam moet ik opzoeken) is onbeschadigd teruggevonden ergens in de puinhopen buiten het WTC. Dat bewijst niet dat dit paspoort tijdens de crash uit zijn zak is gevlogen, zich door de vuurbal heeft geboord en onbeschadigd naar beneden is gedwarreld. Het bewijst slechts dat er valse sporen worden gelegd.

    Hetzelfde geldt voor de rode bandana van een van de kapers van vlucht 93. Onbeschadigd teruggevonden, maar waar is nou toch die Boeing?

  • investigator:

    Bij een gebeurtenis zoals die bij het Pentagon blijven er altijd vragen over en zaken die niet op elkaar aansluiten , niets nieuws .
    Wat we wel weten is het volgende :

    – Meer dan 100 mensen verklaren dat er een passagiers vliegtuig het Pentagon invloog.

    -Er lagen motor onderdelen . delen van de romp , delen van de wielen , delen van het landingsgestel die matchen met de betreffende 757

    -In totaal 9000 mensen zijn betrokken geweest bij de nasleep / de opruimwerkzaamheden van het Pentagon (waaronder vrijwilligers)
    Deze zijn ook getuige van aircraft debris en de menselijke resten

    – De menselijke resten komen overeen met de mensen op de passagiers lijst van vlucht 77

    -De FDR van vlucht 77 is gevonden in het Pentagon

    Om dit alles te faken moeten er wel heeel erg veel mensen worden omgekocht ,bedreigd , of gebrainwashed . Een operatie die zijn weerga niet kend , en waarom eigenlijk . Waarom zou men in godsnaam een dergelijke complexe truc gaan uitvoeren , met welk doel ?????????????????????

    en waar is vlucht 77 + passagiers heen gegaan ??

  • investigator:

    Dat wat er over de kapers wordt gezegd en beweerd staat volledig los van de vraag of er wel of geen vliegtuig crashte enwel of geen explosieven zijn gebruikt .

  • E-bee:

    Op 20 voet kun je geen Boeing manouvreren met 530 mijl/u dan met het doel op te stijgen of te landen, vlak vliegen zonder sporen achter te laten is een knap staaltje vliegkunst…zeker voor een gekaapt toestel.
    Door het momentum bij inslag zouden de zwaarste delen naar voren geslingerd moeten zijn.
    U en ik kunnen uit deze foto, s niet opmaken wie de fabrikant hiervan was. De restanten liggen ook niet op de plek waar je deze zou verwachten noch is er een staartstuk aangetroffen…

  • investigator:

    “Op 20 voet kun je geen Boeing manouvreren met 530 mijl/u dan met het doel op te stijgen of te landen, ”
    Het doel was ook niet stijgen of landen . bovendien was het stuk dat het vliegtuig net boven het gras vloog maar heel kort , dat duurde misschien 2 seconden.

    De zwaarste delen zijn ook naar voren geslingert , door de muur heen dus.
    Wat je precies van zo’n crash moet verwachten is moeilijk te bepalen omdat er nooit eerder een dergelijke crash plaats heeft gevonden.

    Vergeet overigens niet dat aluminium kan smeltenin een kerosine brand . Dus de staart kan naar binnen zijn geschoten door het gat dat was ontstaan om vervolgens te smelten in de langdurige brand.

    Lijkt mij toch niet zo vreemd allemaal , de romp en de motoren maken gaten in de muur en de rest slaat in stukken tegen de muur kapot zonder er doorheen te gaan.

  • E-bee:

    Dat is het vreemde dus, die motor ligt voor het gebouw. Kan dus ook geen gat gemaakt hebben. Er is ook maar 1 gat.
    Zeker kan aluminium makkelijk smelten maar daarmee verdampt het nog niet. Binnen zijn de houten bureau,s nog ongeschroeid, evenals papier. Het was een beperkte brand.

    Mij maakt het niet uit, een global hawk of een boeing, maar ik vind de hele scene niet wijzen op een verkeerstoestel van die omvang, een mooi woord: contra-intuitief, iets zegt me dat het niet kan kloppen. Ga ik redeneren, dan ook. Tot nu, maar als iets me overtuigen kan, prima.

  • investigator:

    é’3n van de twee motoren sloeg nog voor het gebouw kapot tegen een generator , dus dat kan verklaren dat dit motoronderdeel daar lag .

    Van de andere motor is de schade gewoon zichtbaar .
    de romp heeft maar een diameter van 3,5 meter ongeveer en de motor nog veel kleiner . Juist door desnelheid en de keflar versteviging van de muur bleef de schade in eerste instantie beperkt tot die gaten .

    Het heeft overigens behoorlijk lang geduurd voor de brand onder controle was .

    Welke aanwijzingen zijn er voor een Global hawk ?

  • E-bee:

    Beter gezegd: Een boeing of een projectiel van dergelijke omvang.

  • investigator:

    Gedetalleerde analyse van de motor schijf die op foto staat :
    http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml

    Ik heb de link maar gewoon even zo neergezet want anders lukt het soms niet.
    Kun je ook foto’s in de post hier plaatsen?

  • investigator:

    “Beter gezegd: Een boeing of een projectiel van dergelijke omvang.’

    Die aanwijzingen zijn er dus gewoon in de vorm van onderdelen die afkomstig zijn van een 757, zie bovenstaande link. Er kan geen twijfel bestaan over de onderdelen die op de foto’s te zien zijn . Je ziet zelfs een velg van een 757 , dat zijn grote krengen die je niet onder kleinere vliegtuigen zal zien hangen.

  • Beste Investigator, dank voor de extra foto’s en ik twijfel er niet aan dat die onderdelen afkomstig zijn van een Boeing. Mijn vraag is echter: waar is de rest? Als deze onderdelen de crash overleefden, waar zijn dan de stoelen, de bagage, de vleugels, het staartstuk en zo voort?

    Kijk, als ze een onbeschadigd paspoort kunnen vinden in de puinhopen buiten het WTC, dan kunnen ze ook wat onderdelen van een Boeing in en rond het Pentagon leggen. De oogst is nogal schaars… voor een hele Boeing!

  • “Het heeft overigens behoorlijk lang geduurd voor de brand onder controle was . ”

    Gezien de schaduwen op de foto’s waarin de brand is geblust, lijkt dat niet zo. De gevel lag op het westen. De inslag was omstreeks half 11, de instorting ongeveer een half uur later. De gevel lag toen nog steeds in de schaduw.
    Toen de brand was geblust, lag de gevel in de zon, het was dus na 12 uur. Uit de schaduwen op vooral foto 2 van na de brand, schat ik echter dat het nog geen 2 uur was!

  • investigator:

    Er zijn zo wie zo al geen itacte hele nog complete gevonden, maar slecht onderdelen daarvan. dus hoezo , “2e motor”

    De mensen die na de crash op het terrein hebbe gewerkt kunnen je precies vertellen wat er allemaal aan vliegtuig debris te zien was.

    Omdat er geen foto’s van op internet staan betekend niet dat het er niet was . Zeker foto’s met menselijke resten zullen ze niet tonen ,al hoewel er wel een paar gruwelijke zijn vrijgegeven.

    “Kijk, als ze een onbeschadigd paspoort kunnen vinden in de puinhopen buiten het WTC, dan kunnen ze ook wat onderdelen van een Boeing in en rond het Pentagon leggen. ”

    De foto’s van bepaalde 757 onderdelen zijn direct na de crash genomen . Die zijn daar heel snel even neergelegt zonder dat er ook maar iemand iets gezien heeft

  • investigator:

    Ik begrijp overigens niet waarom jullie die enorme hoeveelheid getuigen verslagen negeren . Er staan er ook heel veel op beeld materiaal.

Laat een reactie achter

Recente reacties