Kalender
december 2009
M D W D V Z Z
« nov   jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Dat er in de misdaad-show van PR de Vries voortdurend met twee maten wordt gemeten, hebben we reeds gezien. PR gebruikt de video-opname van een politieverhoor vrolijk als amusement en het OM doet niets om dit tegen te houden. Ongestraft schendt de grote PR de Wet op de Persoonsgegevens en andere wetten die onze privacy moeten beschermen. De vraag hoe de misdaad-verslaggever aan deze video is gekomen, wordt in de uitzending niet gesteld, laat staan beantwoord. In de zaak Hörchner is dit wel duidelijk geworden: PR kreeg zijn ingrediënten voor de lasterlijke uitzending over Hörchner van een corrupte rechercheur die in de piepzak zat.


Nu PR zijn programma online heeft geplaatst, kon ik ook de rest van het programma rustig bekijken, zonder het gekwaak van de WC-eend en zo voort. Dan blijkt PR een ordinaire pedojager! Twee pedo’s in één programma worden door hem genadeloos achtervolgd en geëxposeerd. Het is nog maar de vraag of dit wel mag.

In de uitzending van afgelopen zondag ook een vervolg op onze ontluisterende aflevering uit 2007 over de praktijken van zeilinstructeur Bas R., die jarenlang een jongetje van 12 seksueel misbruikte.

Hoewel ik pedoseksualiteit als probleem wel degelijk ernstig neem, kreeg ik toch de slappe lach, want dat arme jongetje blijft jarenlang 12 jaar. Ook kreeg ik medelijden met de zeil-instructeur die op grond van de relatie die hij ooit had met een minderjarige jongen, door PR is veroordeeld tot een beroepsverbod plus een levenslange achtervolging door de verborgen cameraploeg van PR.

In de uitzending tot slot uitgebreid aandacht voor een andere notoire pedofiel, die onder een duister alias zijn gang kan blijven gaan als chauffeur van invalide kinderen. Het gaat om Wally Tawaang-Grassnick, die ondanks diverse veroordelingen wegens ontucht keer op keer een baan kan krijgen waarbij hij intensief met kinderen omgaat.

Het bleek een langdradig verhaal, waarin ieder detail keer op keer een plaats kon krijgen waarbij het intensief tot de kijkers doordringt. Helaas gaan veel mensen daar dan toch in mee. Op de Joris D. Hyves wordt een blog over deze zaak door talloze leden gewaardeerd. Ook daar is men nu aan het pedo-jagen! Jammer, want ik meende dat die Hyves zou gaan over een chantabele SG van justitie die op kosten van de belastingbetaler zijn werkuren vult met pedo-seks, al dan niet in een plantsoen of dienstauto, en die uit hoofde van zijn functie met wat tap-, knip- en plakwerk een onschuldige Koerdische zakenman voor levenslang achter de tralies plaatste, omdat een “bevriende mogendheid” daarom vroeg. De Joris D. Hyves gaat echter niet over politiek, maar over pedo’s! Gelukkig kon ik mijn lidmaatschap met één klik opzeggen.

PR blijkt een notoire pedo-jager, maar hij jaagt voornamelijk op kruimel-criminelen, dus ook op kruimel-pedo’s, al vangt hij ook wel eens een vette aal. Maar deze glibberige “bijvangst” wordt door Harm Brouwer dan snel van de haak gehaald. De volhardende PR zal deze pedo niet hardnekkig achtervolgen. Het is immers geen kruimel-pedo. Freek de Jonge vindt het programma van PR dan ook weerzinwekkend en beneden alle peil!

In feite schaart PR zich als pedo-jager in de rijen van Yvonne van Hertum en Chris Hölsken. Zij exposeren iedere kruimel-pedo met naam en adres op internet, PR de Vries doet min of meer het zelfde in zijn misdaad-show. Toch werd Yvonne van Hertum voor haar activiteiten veroordeeld tot twee maanden gevangenisstraf, terwijl PR van hogerhand de video van een politieverhoor kreeg toegespeeld! Micha Kat jaagt wel op Joris D. en consorten, voor kruimels heeft hij geen belangstelling. Kennelijk heeft hij Yvonne van Hertum overgehaald om zich te richten tegen de grote Pedo’s die hun rol spelen in de rechtspraak en de politiek.

Dat er rond pedofilie zo’n hysterie kan ontstaan, komt niet door de pedo-jagers, maar door het vervolgingsbeleid van justitie. In de jaren ’90 zijn een aantal belangrijke zaken rond ernstige pedo-criminaliteit in de doofpot gestopt. Het gaat dan om het Rolodex-onderzoek, het HIK-onderzoek en de Pornozaak Zandvoort. Als er al mensen werden vervolgd voor deze ernstige vormen van pedocriminaliteit, dan leidde dit soms slechts tot een taakstraf! Het gevolg is, dat het onderscheid tussen sadistische pedocriminelen en vrij onschuldige pedoseksuelen is vervaagd. Iedere pedo wordt nu beschouwd als een potentiële kinderverkrachter.

De hetze tegen pedo’s leidde tot een vorm van eigenrichting: de schandpaal, hetzij op internet, hetzij in de PR-show op SBS-6. Het blijkt een sappig onderwerp, dat in de media vaak breed wordt uitgemeten. Het gaat dan niet over een chantabele SG van justitie, maar over een zwemleraar die zijn leerlingetjes fotografeerde. De man is pedo, maar is dat dan kinderporno? Omdat ik de foto´s niet heb gezien, kan ik daar niet over oordelen. Maar zoals Micha Kat Yvonne van Hertum wist te beïnvloeden, zo blijkt de beïnvloeding wederzijds: Micha Kat pleitte onlangs op zijn weblog voor eigenrichting. Aldus komt er zeker een einde aan de rechtsstaat!

Ceterum censeo Joris D. strafrechtelijk… wordt vervolgd.

Share and Enjoy:
  • NuJIJ
  • Twitter
  • Facebook
  • Hyves
  • RSS
  • email

47 Reacties op “Peter R. de pedojager en de hysterie”

  • petje:

    Haarfijne analyse, die ik voor honderd procent kan onderschrijven.
    PR de Vries heeft het inderdaad altijd op kruimelcriminelen gemunt. Maximale publiciteit, totale karaktermoord en minimale kans op persoonlijke gevolgen voor hemzelf.
    Au fond is PR een grote lafbek met een klein pikkie..

  • TRUTH:

    Het is logisch dat het OM niet reageert. Zij moeten zelf immers toestemming hebben gegeven voor het gebruik van de bandjes. De politie kan dit zelfstandig niet beslissen. Anders kan de Vries er over niet beschikken.Het Om en de Vries spelen onder 1 hoedje. Dat is zo helder als wat.

  • zdkdick:

    Als ik TRUTH goed begrijp, is het georganiseerde criminaliteit, waarbij leden van het OM leiding geven en Peter R alleen maar zich laat gebruiken.

    Heeft aardappel van R ook alleen gedaan wat leden uit de club van Harm Brouwer hem hebben gevraagd c.q. opgedragen.

    Arme rechters die zo verkracht worden, want zo moet je je wel als rechter voelen als je met die lui te maken hebt en je erin gestonken bent.

    Hoe zit dat rechtens, graag zie ik dat uitgediept.

  • zdkdick:

    Bou is het al duidelijk waarom de site traag loopt?
    Er moet toch wel iemand zijn die een ip studie uit kan voeren? Ik wilde dat ik dat kon….

  • mr. drs. BOU:

    Beste zdkdick,

    Rond die video van het politieverhoor spelen twee dingen: ten eerste heeft PR die video in handen gekregen. De vraag is dan, van wie hij deze kreeg. Maar PR heeft ook reeds een week tevoren luidkeels aangekondigd dat hij die video ging vertonen. Het OM had dus ruimschoots de tijd om in te grijpen. Dat dit niet gebeurde, is zeer verontrustend!

    Volgens mij heeft aardappel R. min of meer zelfstandig gehandeld, in samenwerking met zijn collega’s van het opsporingsteam. Er is dan sprake van een bedrijfscultuur waarin scoringsdrift belangrijker is dan waarheidsvinding. Maar ook hier had het OM al in 2001 de kans om in te grijpen, want toen reeds heeft Hörchner aangifte gedaan van het vervalsen van dat tapverslag. Deze aangifte werd geseponeerd en zo ging dat maar door!

    In Nederland heeft het OM een grote vrijheid om al dan niet tot vervolging over te gaan. Een art. 12 procedure wordt zelden gehonoreerd. En het OM vervolgt zijn eigen mensen kennelijk liever helemaal niet. Die bedrijfscultuur kan daardoor steeds verder wegrotten.

    Het is nu de vraag wat de rechtbank in Den Haag zal beslissen in de zaak Hörchner. Het vonnis is uitgesteld tot 12 januari, dus we wachten maar af.

    Maar het is natuurlijk ook een politiek probleem. De strijd tegen de misdaad heeft groteske vormen aangenomen. Eerst heeft men alle drugs illegaal gemaakt, behalve alcohol. Vervolgens heeft men iedere burger tot potentiële terrorist verklaard. Om het “terrorisme” te bestrijden worden in Nederland duizenden telefoons getapt. De werkdruk wordt dan hoog en waar gehakt wordt, vallen spaanders. De overheid vertrouwt de burgers niet en de burgers kunnen de overheid niet meer vertrouwen. Het OM stapelt fout op fout!

    Wat betreft de traagheid van BOUblog: er was in elk geval een aanval op mijn site. Men heeft eerst geprobeerd om in te breken, ik kreeg meldingen dat ik mijn wachtwoord moest resetten. Normaal gesproken kan dat alleen als ik zelf mijn wachtwoord wil wijzigen. Vervolgens kreeg mijn provider een DDos-aanval. Omdat men vermoedde dat deze tegen mij gericht was, heeft men BOUblog op een ander IP-adres gezet. Maar zondag was het weer raak. Daarom heeft men de site nogmaals verplaatst, maar daarbij ging iets mis. Vandaar dat BOUblog gisteren even helemaal onbereikbaar was. Mijn provider houdt de zaak nu in de gaten en ik maak vrijwel dagelijks een back-up. Meer kunnen we niet doen…

  • petje:

    Nog een nagekomen bericht over de drug- en geweldtoestanden rond PR’s informant en ex-zakenman Patrick van der Eem op de Antillen tijdens de afgelopen zomer en zijn veroordeling op grond van deze feiten:

    Patrick van der Eem found guilty
    11 Dec, 2009, 11:48 (GMT -04:00)

    ORANJESTAD — Patrick van der Eem was sentenced by default on account of threatening and possession of marihuana. He was fined 2000 florins. Van der Eem was acquitted on possession of cocaine. The lab report with the outcome of the coke-test had namely not been added to the dossier. However, according to the Public Prosecutor it had only regarded 0.2 grams.

    The Public Prosecutor had demanded a fine of 2400 florins. Van der Eem had been arrested on August 25th for possession of coke and marihuana and expressing a death threat and/or grievous bodily harm. Upon his arrest, he had possessed a user’s quantity of hashish and marihuana of 2.4 grams. According to the Public Prosecutor, the penal acts had occurred between August 14th and 24th. Van der Eem had received the offer from the Public Prosecutor to pay 2000 florins for these violations. However, as he did not pay this, justice decided to press charges against him.

    Between August 14th and 17th, Van der Eem had seriously threatened a co-worker of the Westin hotel several times. The problems had arisen when he had refused to pay an addition 200 dollars which hotel guests are charged for smoking in their hotel room. Van der Eem had subsequently been put out of the hotel. However, he had returned regularly to threaten the co-worker. Van der Eem had supposedly told the victim that he would kill him or shoot him to death. According to the Public Prosecutor, he had expressed the following threat: “If I see you on the street, you will find out what will happen to you”. Van der Eem had also said: “Come to my car and then you will see what happens, I will shoot you down”.

    http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_66336.php

  • Wieteke:

    Geachte mr. drs. Bou,

    U schreef:
    De man is pedo, maar is dat dan kinderporno? Omdat ik de foto´s niet heb gezien, kan ik daar niet over oordelen.

    Mag ik in alle vriendelijkheid aan u vragen of u het nieuws omtrent deze zaak heeft gevolgd? ouder/Ouders hebben beeld (video) materiaal mogen zien, nadat ze een rechtzaak hadden aangespannen omdat ze in eerste instantie niet als belanghebbende werden erkent. Dat bleek ziekelijk pornografische beeldmateriaal te zijn waar duidelijk zichtbaar was wat er met hun kind is gebeurd toen ‘de zwemleraar’ zijn duistere kant liet zien. We hebben het nog steeds over gehandicapte weerloze kinderen!

    Ik ben dermate verbaasd/teleurgesteld van uw ‘maar is dit kinderporno?’ dat ik ook graag zo’n klikje wil hebben om mijn account hier te beëndigen. U begrijpt vast wel waarom!

  • mr. drs. BOU:

    Beste Wieteke,
    Op BOUblog hoeft men geen account te hebben om te reageren. Je hebt geen account. Er is dus ook geen klik om je account op te zeggen.

    Ik heb de foto’s niet gezien, maar ik ruik de hysterie. Volgens de media heeft deze man nu al 98 kinderen verkracht.
    Natuurlijk ben ik het niet eens met zijn manier van doen, maar evenmin ben ik het eens met de massa-hysterie. Het doet me denken aan de Bolderkar-affaire. Google daar maar eens op om te begrijpen wat ik bedoel.
    Overigens ben ik van mening dat Marcel Vervloesem wordt gemarteld, dat kinderverkrachting uit den boze is en dat Joris Demmink strafrechtelijk moet worden vervolgd.

  • Wieteke:

    Geachte mr.drs. Bou,

    U schreef: Het doet me denken aan de Bolderkar-affaire. Google daar maar eens op om te begrijpen wat ik bedoel.
    ——–
    Daar hoef ik niet op te Googlen, die zaak ken ik uit mijn hoofd. Zit één (waarschijnlijk meerdere!) belangrijk verschil in: levensechte beeldmateriaal waarop te zien is hoe gehandicapten kinderen werden misbruikt. Ook ik ben tegen hysterieachtige taferelen. Net zo goed als dat ik tegen het bagatelliseren van kinderporno ben. De kunst is om hierin een evenwicht te vinden, waarbij ik denk dat u PrdV heeft ingezet om te laten zien dat hij té actief was daar waar hij dat volgens u beter had kunnen laten. Hier ben ik het niet mee eens. U schreef over Wally Tawaang-Grassnick;
    Het bleek een langdradig verhaal, waarin ieder detail keer op keer een plaats kon krijgen waarbij het intensief tot de kijkers doordringt. Helaas gaan veel mensen daar dan toch in mee.
    —————–
    Op dit punt begrijp ik uw aversie niet? We hebben het over een zeer ernstig misdrijf die keer op keer door deze persoon werd gepleegd, dus beslist geen kruimelpedo! Iemand die een kind in zijn/haar web krijgt ter eigen afwijkende seksuele genot, is schuldig aan een zedenmisdrijf, punt! Moet ik begrijpen dat als PrdV een uitzending wijdt aan de vermeende (het is nog niet bewezen en hij is nog niet veroordeeld. Dat waren die zeilinstructeur en Wally Tawaang-Grassnick, wel!) misdrijven van J. Demmink u de dan ontstane massahysterie –voor zover nog niet aanwezig- wel goedkeurt? Nogmaals, begrijp mij niet verkeerd, ik vind ook dat Demmink strafrechtelijk vervolgd moet worden maar daarmee is nog niet gezegd dat een àndere pedo aangezien moet worden als zijnde een kruimelaartje. Want die denkwijze is erg kindonvriendelijk, om het maar even netjes weer te geven.

    U schreef:
    Ook kreeg ik medelijden met de zeilinstructeur

    Ik kan nu al invullen dat zijn ouders en familieleden van dat 12jarige jongetje dààr heel anders over denken. Gekscherend gaf u aan dat het jongetje telkens 12 jaar bleef. Wat wilt u dan? Dat de inmiddels ouder geworden jongen tijdens de uitzending in beeld komt? Zodat u kunt zien dat het kereltje inmiddels een grote man is geworden? Begrijpt u dat als hij dit zou doen, dat dit zijn leven kan verwoesten, inclusief eventueel zijn relatie als hij die al heeft?

    Als u een sneer naar PrdV had willen geven had dan de uitzending genomen waarop een zwakbegaafde man contact legde via internet met een minderjarig kind. Daarmee een afspraak maakte om seks te hebben in een park. PrdV heeft dit kind in de uitzending ingezet om die man op te pakken. De volgende dag stonden de ouders van die man in de krant omdat hij –meen dat hij al dik in de 30 was- nog thuiswonend was omdat zelfstandig wonen niet tot de mogelijkheden behoorde. Zijn diep geschrokken ouders konden hun zoon niet aan en hier werd al snel duidelijk dat hulpinstanties hopeloos hadden gefaald waardoor die zoon de mogelijkheid kreeg om zedencontacten aan te gaan. PrdV had hier A- het bewuste kind niet mogen inzetten en B- hij wist heus wel dat het verstandelijk gezien niet goed zat bij de dader. Dan praat je echt over scoringsdrift.

    In het ene geval heeft u medelijden vanwege het mindere aantal begane zedenmisdrijven en in het andere geval vreest u massahysterie omdat u de foto’s niet heeft kunnen bekijken.
    Ik ben beslist geen vriendje van PrdV, maar om nu met kruimeltjes te komen omdat Demmink niet wordt aangekaart, gaat mij net even te ver. Een pedofiel is een pedofiel en een kruimelpedo bestaat niet, gelukkig niet! Het ernstig begane zedenmisdrijf krijgt bijna een onbelangrijk tintje door het door u gekozen woord: kruimel, bah!

  • mr. drs. BOU:

    Beste Wieteke,

    Je schrijft:

    Een pedofiel is een pedofiel en een kruimelpedo bestaat niet, gelukkig niet! Het ernstig begane zedenmisdrijf krijgt bijna een onbelangrijk tintje door het door u gekozen woord: kruimel, bah!

    Binnen de huidige seksuele orde wordt ieder seksueel contact met een kind gezien als een ernstig zedenmisdrijf. Dit was niet altijd het geval, de ont-seksualisering van kinderen is een burgerlijk fenomeen. Dat kinderen een eigen seksualiteit hebben, wordt ontkend. Het is een taboe dat door de seksuele revolutie van de jaren ’60 en ’70 niet is doorbroken.

    Het huidige vervolgingsbeleid maakt dat mensen het recht in eigen hand nemen, ze gaan op pedo-jacht. Maar daarbij treffen ze alleen de “kruimel-pedo’s”. Micha Kat heeft dit wel in de gaten, maar een oproep tot eigenrichting betekent helaas het einde van de rechtsstaat.

    Niet iedere pedofiel is een kinderverkrachter! De manier waarop PR de pedo-problematiek aanpakt, suggereert echter van wel. De PR-show is uitsluitend gericht op sensatie, hij zal Joris D. zeker niet aanpakken!

    In de Telegraaf stond een klein berichtje, dat fraai illustreert wat ik bedoel:

    Deze maand werd bekend dat een man zich als de winnaar van het Junior Eurovisie Songfestival voordeed en jonge meisjes probeerde te verleiden.

    Via zijn internetprovider is de identiteit van de man achterhaald. Het blijkt een bekende bij de politie, die hem slechts een waarschuwing gaf. Dit meldt de site showbz.nl.

    Dit beleid maakt dat mensen gaan pedo-jagen.

  • Wieteke:

    mr. drs. Bou,
    U schreef:
    Binnen de huidige seksuele orde wordt ieder seksueel contact met een kind gezien als een ernstig zedenmisdrijf. Dit was niet altijd het geval, de ont-seksualisering van kinderen is een burgerlijk fenomeen. Dat kinderen een eigen seksualiteit hebben, wordt ontkend. Het is een taboe dat door de seksuele revolutie van de jaren ‘60 en ‘70 niet is doorbroken.

    U beseft half niet dat u nu precies naar de mond van een pedofiel praat. Juist datgene wat ik vet weergeef wordt gebruikt om aan te geven dat kinderen vandaag de dag zelf wel weten of ze seks willen of niet, maar nog belangrijker, met wie! Dat maakt de handelswijze van een pedofiel ineens legaal. Het is juist wel doorbroken en daarom is de wet gezet op de leeftijd van 16 jaar omdat voor die tijd, door wetenschappelijk onderzoek, is bewezen dat het hebben van seks de ontwikkeling van het kind ernstig kan belemmeren. Er een tegengesteld wetenschappelijk onderzoek die het tegendeel beweert en u mag drie keer raden uit welk kamp dat komt?

    Een kind zou inderdaad een brommer kunnen besturen op 12jarige leeftijd maar dit wil niet zeggen dat dit bij de wet ook mag. Ook de argumenten die worden ingezet, ik benoem er even een paar; tegenwoordig vroeg rijp zijn, eigen mening is belangrijker, socialer dan vroeger, ontwikkeling van een kind is nu sneller dus is het vervroegen van het hebben van seks logischer.

    Niet ieder contact met een kind is van seksuele aard!

    Uw aangegeven Telegraaf artikel had ik al gelezen en het is inderdaad schandalig dat deze man wederom een kans kreeg om zijn gang te gaan. Dat het probleem niet alleen bij ons beleid ligt mogen duidelijk zijn. De denkwijze van deze heren die willens en wetens toch de voorkeur geven om hun idiote seksuele voorkeur voorrang te geven en zich niet bekommeren om het welzijn van het kind, is veelzeggend.

  • mr. drs. BOU:

    Beste Wieteke,
    Vind je het goed dat ik daar een andere keer op reageer? Want je schrijft me een mening toe, die niet de mijne is. Anderen doen dat ook en ik vind het moeilijk om me te verdedigen tegen een mening die ik niet aanhang.

    Het vervolgingsbeleid tegen pedo-criminelen vind ik op zijn zachts gezegd zeer zwak, zo niet corrupt. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Maar het aan de schandpaal nagelen van iedere pedofiel werkt volgens mij slechts averechts.

    Daarmee wil ik beslist geen lans breken voor de pedo-criminele, maar niet iedere pedofiel is een crimineel! En niet iedere pedofiele relatie is slecht voor het kind. Van groot belang is hierbij de maatschappelijke context.

    In onze huidige maatschappelijke context is geen enkele plaats voor seksuele relaties met kinderen. Dit is niet altijd zo geweest, het hoeft niet altijd zo te zijn, maar het geldt wel hier en nu. Ik wil daar binnenkort wel eens een artikel over schrijven, maar niet vandaag.

    Vrolijk kerstfeest! En eet smakelijk!

  • zdkdick:

    Bou,

    Hoe kan het dat er verschil gemaakt wordt en er dus rechts ongelijkheid is.
    Enerzijds.
    Peter R de Vries pleegt misdaden en wordt niet vervolgd.
    Anderzijds.
    Als Peter de satire van meneer Brown niet snapt of wil zien, gaat het OM vergeleken met andere zaken overdreven te werk.
    Zijn dat ezels?
    Eerder.
    Dit doet denken aan aan Peter zijn mail zaak. Hij had nota bene zelf de sleutel langdurig op de deur laten zitten. Wat een sufferd is een normale reactie, maar het OM is niet te houden.
    En neem advocaat Vlug die zijn mailbox met advocaat beveiligde. Wat een sufferd is een normale reactie, maar het OM is niet te houden. Beschamend voor het OM dat er nog al wat speelde tussen Vlug en Vast.

    Een OvJ heeft het recht om te seponeren en legt daar als in een vergelijkbare zaak iets speelt niet graag verantwoording voor af naar de rechter. Negeert dit en moet kennelijk gedwongen worden.

    Een misdadiger hoeft niet mee te werken aan zijn eigen veroordeling, helaas zie je dit gedrag ook bij het OM.

    Graag zie ik die zaken nader uitgediept. Mij frustreert dit zeer.

    Groet,

    Dick

  • mr. drs. BOU:

    Beste Dick,
    Natuurlijk wil ik dit graag verder uitdiepen. Daar werd reeds driftig aan gewerkt, maar helaas ligt BOUblog nu van alle kanten onder vuur. Ook mij frustreert dit zeer! Het doet me pijn, omdat mijn vrienden in deze mijn vijanden blijken. Achter de schermen wil ik dit conflict eerst oplossen. Heb dus alsjeblieft geduld. Op dit moment word ik (of BOUblog) virtueel gekielhaald, maar ik zal niet piepen, want er zijn nog zoveel ergere dingen.
    Morgen gaat het over een meisje van 13 in Gaza. Als ik zie wat zij te verduren heeft, dan mag ik beslist niet klagen. Kortom: op dit moment bezit ik mijn ziel in lijdzaamheid.

  • petje:

    PR is weer bezig en opnieuw met gebruikmaking van een “vriend” / “zakenman” als informant die nu undercover in een beveiligde inrichting de bekentenissen van Koos H. heeft gefilm (voor 3500 euro volgens PR)..
    (In ieder geval is het wel interessant wat PR te melden heeft over pedofiel mr. C. Stolk als dat tenminste uitgezonden wordt.)

    Meer over de tegenwoordig Thaise “zakenman” Nico van Empel:

    Wat mij persoonlijk vooral intrigeerd is: hoe is het mogelijk dat Nico van Empel opeens wroeging kreeg, en dat hij zo nodig moest zeggen dat hij wel meer wist over allerlei mensen. De wroeging had Nico nou eens nooit als hij weer een “schoon” directeurtje had gevonden voor 1 van zijn plof BV’s, die hij vervolgens, zonder enig geweten, achterliet met een schuld van dik in de 6 nullen (voor de comma), en nu opeens gaat het geweten van deze notoire oplichter knagen. Nico is zogenaamd een boef in ruste, maar onlangs heeft hij nog geprobeerd goedwillenden op te lichten via zijn aannemersbedrijfje in Thailand, en niet zo heel lang geleden heeft hij met wat anderen geprobeerd wat pilletjes het land uit te smokkelen naar Engeland. Nee hoor, iets in mijn Haagsche hersens zegt mij dat Nico gewoon muntjes heeft gekregen om één en ander uit te spelen, de ouwe oplichter is nota bene naar Thailand gevlucht omdat de grond hem hier in het Haagsche te heet onder de voeten werd. Deze “infiltrant” van Peter R heeft overigens behalve zaken als: fraude, oplichting, diefstal en meerdere malen onder invloed besturen van een motorvoertuig, ook brandstichting, vee diefstal, een aantal maal art.140 en overtreding van de opiumwet op zijn conto, en nu heeft hij opeens last van wroeging, wel wroeging waar het een ander betreft, wroeging voor zijn eigen daden heeft hij niet.

    http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2010/04/godfather-peter.html

  • mr. drs. BOU:

    Beste Petje,

    Het drieluik: “Peter R. de pedojager en de criminelen” krijgt a.s. zondag nog een vervolg. Meestal bekijk ik het materiaal, voor ik er een oordeel over geef. Maar ik heb geprobeerd om naar die uitzendingen te kijken en het lukt me niet. Na 10 minuten ben ik misselijk van de stank van eigendunk. Er is nu wel een hoop gekrakeel omheen, dus misschien schrijf ik er volgende week toch iets over. Ik zal in elk geval de links verzamelen.

  • petje:

    Is Koos H. wellicht een patsy waarbij Peter R. weer eens de elite een dienst bewijst door de patsy “definitief te ontmaskeren” tegelijkertijd zijn zakken vullend..?
    http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!12342.entry

  • petje:

    Koos H. zou net als Slobodan Mitric/Karate Bob in de jaren 70 deel hebben uitgemaakt van (een tak van) de stay behind organisatie onder leiding van Hans Teengs Gerritsen, de boezemvriend van prins Benno:

    http://zaplog.nl/zaplog/article/het_schaduwcommando_van_de_prins (link naar artikel in Kleintje Muurkrant)

  • petje:

    Deze opvatting van Karate Bob die Koos H. al heel lang goed kent komt op mij authentiek over. PR is weer bezig justitie, de rechters en de elite een grote dienst te bewijzen door een geslachtofferde schlemiel – undercover gefilmd – onzin voor waarheid uit te laten kramen op vragen van een “oude vriend”:

    Koos is innocent .. Koos has admitted to a social worker that he committed the murders only because he was promised that if he confessed, regardless of whether he did it or not, he would be released earlier from prison .. Besides, the social worker was run over and killed by the Dutch BVD …
    I knew him very well .. he was a member of the BVD, but worked for the mafia … but he has ensured that my book Netherlands Mafia was not confiscated by corrupt members of the Dutch justice …
    I have studied the complete file of Koos in the summer of 1982 .. with spoke with him every day for one month in the Utrecht Penitentiary Center…
    So I know the case very well .. The file shows that the daughter of the fireman’s chief from Wassenaar was absolutely not murdered by Koos Hertog… but by the Dutch Jack the Ripper, who is still alive and very, very, very well protected …
    Koos always trusted me, so there was no question that he would cheat on me ..
    Besides, the torture chamber was used for the interrogation and liquidation of political opponents of the organization that Koos was working for .. Such rooms were also located in Wassenaar in the central building of the IDB Service for whom Koos operated…
    Many people are afraid that if Koos were to be released, he would take revenge .. first on those who have let him as an innocent man down for 30 years.. and then on the members of his organization, who cheated on him ..
    Therefore, Peter de Vries has been hired to either keep Koos Hertogs forever behind bars or to liquidate him when Koos is released…

    http://juznisloveni.spaces.live.com/blog/cns!29E89BC011BE31F3!618.entry

  • mr. drs. BOU:

    Beste Petje,
    Hoe heb je dat nou weer boven water getoverd? Mijn mond valt open van verbazing!

    http://juznisloveni.spaces.live.com/blog/cns!29E89BC011BE31F3!618.trak (de link is helaas een beetje brak. Doorscrollen tot je bij Koos komt.)

    Koos was a member of one of the most dangerous international terrorist gangs operating under the IDB (Dutch CIA). Their goal was to stage a couple of coups in Africa and to liquidate a Prime Minister. They had 100 heavy guys and 10 million U.S. dollars available … WACE (World Atomic Contra Espionage) in cooperation with Dutch Counter Intelligence prevented this. But the Dutch government did not thank Dr. Troublemaker for infiltrating into the heart of the gang – and for leading the entire counter operation with among others [former Dutch resistance leader] Hans Teengs Gerritsen…. In order to keep things under the table, the Dutch government accused Koos of child murder. When Dr. Troublemaker protested, he was also accused of allegedly raping dozens of Dutch prostitutes and wives of top criminals. In his novel Nederland’s Mafia (Netherlands Mafia, not translated) Dr. Troublemaker described 10 percent of all those dirty corrupt practices of the Dutch government … Thus, 90 percent will be presented to the world in future books – provided Dr. Troublemaker survives …

    Het probleem met Karate Bob is wel, dat zijn verhalen zo extreem zijn dat ik er niet van overtuigd ben dat hij de waarheid spreekt. Maar misschien ben ik naïef…

    As for Peter R. de Vries: he is a friend of those influential people, who have also given him a great deal of money; his purpose is to shove all the blame and guilt in the shoes of Koos Hertogs .. Koos is no darling … a very vulgar and slick security service man… worse than any real criminal .. But he has served enough time in jail for his part in this whole affair …
    I think that they now want to get rid of him forever from this world.. Especially, because the mafia has been blackmailing the top personality in this affair for years and they do not need Koos Hertogs anymore. This would be a pity, because Koos knows a lot and with a fair trial, he would at least be of service to humanity, if he could testify … Koos also knows the top personality in the plutonium case…
    Koos acted between the Dutch top civil servant planning to liquidate a president in Africa and me – of course they did not know that I was already working with Reserve Police International; they thought I was a liquidation agent ..
    You Dutch should really be ashamed of yourselves … all the trash in this world in the last thirty years comes from your corrupt secret services …

    In elk geval maakt deze info wel, dat ik toch maar eens ga kijken naar die uitzending van PR.

    p.s.: Over de liquidatie van een Afrikaanse president gaat deze BOUblog. Natuurlijk weten we dan niet of het over dezelfde zaak gaat, maar het zou best kunnen…

  • petje:

    Mijn inschatting is dat PR Koos Hertogs en mr. Cornelis Stolk (overleden in 2004)voor de moorden laat opdraaien zodat de rest van het netwerk buiten zicht blijft.
    Dit was bij het justitieel onderzoek naar en de rechtzaak tegen Dutroux ook het geval. Het netwerk met de hoge piefen moest en zou buiten beeld blijven (wat inzake Michel Nihoul deels mislukte..).
    Het verhaal van Karate Bob lijkt inderdaad extreem; maar een pedonetwerk doet extreme zaken (incusief kindermoorden. De wereld van de geheime diensten hebben ook per definitie te maken met kindermisbruik als middel van chantage.
    Zijn verhaal komt op mij authentiek over. Ook het verbod op zijn boek (Nederland’s Maffia) pleit erg voor zijn geloofwaardigheid. Hij is bovendien een uitgesproken insider zowel de misdaadwereld als de wereld van geheime diensten.
    Ik ben benieuwd wie die kindermoordenaar is die vrij rond loopt. Hopelijk gaat Bobhier meer over vertellen de komende tijd.

  • petje:

    Ik las de link in een reactie op misdaadjournalist.nl.
    Ik wil graag weten of Steve Brown hier meer van weet of het wil uitzoeken in het wereldje.

  • petje:

    Nee, Steve Brown blijkt steken in opervlakkige PR de Vries bashing..
    Ik neem aan dat Micha Kat dit binnenkort gaat oppakken.

  • mr. drs. BOU:

    Mr. Wicher Wedzinga schreef vandaag:

    Onze nationale misdaadverslaggever heeft opnieuw een veroordeling aan de broek. Beelden van de van te voren met veel tamtam opgeklopte derde en laatste spraakmakende uitzending over Koos H. mogen van de voorzieningenrechter niet worden uitgezonden, op straffe van verbeurte van een dwangsom van 500.000 euro. Kennelijk woog het publiek belang waarop de sensatiebeluste entertainer zich beroept toch niet zwaar genoeg. De onthullingen vielen kennelijk nogal mee, zo lijkt het. En dat terwijl die derde uitzending de uitsmijter zou moeten worden en, zo bleek opeens, Peter R. ook gesprekken had gevoerd met hotemetoten als Hirsch Ballin en zijn enthousiaste fan Procureur-Generaal Brouwer. Gesprekken die het vermoeden doen rijzen dat hier nationale belangen in het geding zijn. Zou er een combine zijn of zijn geweest van hoge magistraten die zich in het pedoseksuele circuit hadden begeven en vervolgens daarmee werden gechanteerd?

    Lees ook de rest van zijn column.

  • petje:

    Inzake Koos H.-IDB
    Dit Volkskrant artikel geeft het officiële beeld van de activiteiten van de voormalige IDB weer. Ik neem aan dat de IDB in werkelijkheid meer heeft uitgevreten dan alleen stambomen van koninklijke families uitzoeken en de breedte van wegen in het buitenland opmeten..

    Zelfs nieuwe dienst wil oud-spionnen van IDB niet hebben
    Van onze verslaggever Stieven Ramdharie op 27 december ’00, 00:00, bijgewerkt 20 januari ’09, 13:37

    Decennia spioneerden ze voor volk en vaderland, van Libië tot Indonesië. In Villa Maarheeze in Wassenaar, waar de ‘Nederlandse CIA’ huisde, hielden analisten zich bezig met bankrekeningen van Afrikaanse guerrillaleiders. ‘Agent 003½’, bijnaam van elke vaderlandse spion, onderzocht zelfs de stamboom van de Saoedische koninklijke familie.

    ‘Agenten gingen ook naar Polen om te meten hoe breed een weg was’, zegt J. Marselis, oud-hoofd algemene- en personeelszaken. ‘Dan wisten we dat tenminste ook weer. Maar voor Nederland heeft de IDB weinig nut gehad.’ ‘Goede krachten, stuk voor stuk’, zo noemt de voormalige baas van de Inlichtingendienst Buitenland (IDB), K. Meulmeester, zijn spionnenlegertje. Maar zijn ‘zonder meer capabele mensen’ zitten op wachtgeld sinds 1994, toen premier Lubbers de door interne twisten in opspraak geraakte IDB opdoekte.

    De regering werkt inmiddels weer aan een nieuwe spionagedienst voor het buitenland met liefst honderd man. Als de Kamer ermee akkoord gaat, kan de nieuwe Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) waarin de BVD wordt opgenomen, Nederland de komende jaren opnieuw vertegenwoordigen in de internationale spionagewereld. Haar afdeling Buitenland, die groter wordt dan de oude IDB, mag spioneren in den vreemde. Maar niemand kijkt om naar de tientallen IDB’ ers die al zes jaar thuis zitten.

    Lees hier verder:
    http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article871640.ece/Zelfs_nieuwe_dienst_wil_oud-spionnen_van_IDB_niet_hebben

  • mr. drs. BOU:

    Beste Petje,

    De spambox had je reactie ingeslikt. Ik denk dat het komt omdat het te lang was. Daarna at hij ook de kortere versies op. Als het je niet lukt om iets te posten, weet dan dat ik dagelijks de spambox controleer. Het komt dus vanzelf weer boven water!

    Dank voor dit artikel, samen met Karate Bob wordt PR wel een raar verhaal! Ik ben nu halverwege de eerste uitzending van PR. Ik wordt er wel een beetje misselijk van…

  • mr. drs. BOU:

    Onze onvolprezen Micha Kat heeft Karate Bob inmiddels ook opgepakt en gelezen!

    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/3906/alarm-welk-spel-speelt-peter-r.html

  • petje:

    Goed artikel met dank aan Karate Bob natuurlijk ook. Hopelijk komt KB met nieuwe onthullingen n.a.v. de leugenachtige coverup van het Haagse justitiele kindermisbruiknetwerk door PR de Vries, het ministerie en het OM.
    We weten dus al wat PR morgen gaat brengen..
    (Gisteren werden Jeroen Pauw (en PR de Vries) hard aangevallen o.a door Moskou correspondente Kysia Hekster en de advocaat van Koos H. op het vermeende maatschappelijk belang van de uitzendingen voor nabbestaanden en algemeen publiek; hij moest behoorlijk gas terugnemen).
    Het is ook onbegrijpelijk dat de MSM pers PR de Vries een onderzoeksjournalist blijven noemen..

  • petje:

    De levensloop van Slobodan Mitric alias Karate Bob:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Mitri%C4%87

  • mr. drs. BOU:

    Beste Petje, dank je wel. Micha Kat heeft de zaak inmiddels flink opgepakt:

    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/3906/alarm-welk-spel-speelt-peter-r.html
    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/3911/peter-en-de-pedos-mitric-betrouwbaar.html

    En ik wil mijn avond echt niet verzieken met PR op SBS6. Ik heb nu deel één op YouTube gezien en deel 2 idem gedeeltelijk. Gatverdegatver… Wat PR vanavond te bieden heeft, dat hoor ik morgen wel! ;-)

  • petje:

    Ik ga ook niet kijken naar PR’s onsmakelijkheden.
    Ik ben blij verrast dat Micha dit zo snel en grondig heeft opgepakt omdat ik meteen vermoedde dat Mitric niet uit zijn nek praat en uit de eerste hand inside kennis heeft van upperclass kindermisbruik in Den Haag en omgeving heeft.
    De grote man die de meeste kindermoorden van het Haagse netwerk op zijn naam heeft volgens Mitric zou m.i. best Joris Demmink himself kunnen zijn. Wellicht dat Mitric hier binnenkort meer over gaat vertellen. Ik begrijp in ieder geval dat hij de huidige discussie over zijn visie op de zaak Koos H. volgt.

  • mr. drs. BOU:

    Klokkenluider is nu even off line!

    De wachttijd voor de verbinding is verstreken
    De server op http://www.klokkenluideronline.nl doet er te lang over om te antwoorden.

    Toeval? Bestaat niet! Stay tuned… en morgen weer een dag. Dus, kijkbuiskindertjes, wel te rusten. ;-)

  • petje:

    http://www.klokkenluideronline.nl is nog steeds niet of nauwelijk te bereiken. Ik heb Micha’s milde reactie op de uitzending van gisteren wel kunnen lezen.
    Ik denk dat alles weer gewoon de doofpot ingaat want de kranten hebben het alleen over de kijkcijfers, de dollartekens in PR’s ogen en de homoseksuele relatie van H. en rechter Stolk.
    Dit ook temeer daar de corrupte oud officier van justitie Fred Teeven en partijgenoot van Joris Demmink vragen gaat stellen aan de minister..

  • mr. drs. BOU:

    Even wat linkjes naar recensies:
    Het NRC:

    Rotterdam, 18 april. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft niet de verboden beelden laten zien van de drievoudige kindermoordenaar Koos H. De Vries bracht teksten met bekentenissen van H. in beeld en werkte met reconstructiebeelden in het laatste deel van het drieluik De biecht van Koos H. dat SBS 6 zondagavond heeft uitgezonden.

    De Volkskrant:

    Peter R. de Vries denkt erover te stoppen met zijn werk als misdaadjournalist. Het knaagt aan De Vries dat de rechter hem verbood hem de beelden van kindermoordenaar Koos H. uit te zenden.

    En nogmaals de Volkskrant:

    Peter R. zwicht voor het geld
    Het zag er vrijdag bijna naar uit dat Het Kwaad ging triomferen, zei Peter R. de Vries, maar gelukkig hebben wij Peter R. de Vries. Die zondag zijn kijkers leek voor te houden dat de rechtbank hem elke uitzending over de psychopaat Koos H. had willen beletten, maar als ervaren Peter-watchers leer je zijn woorden te wegen.

    Hij zwicht niet voor het kwaad, maar dus wel voor een dwangsom van een half miljoen voor het uitzenden van beelden van de moordenaar. De Vries vond het jammer, maar het bleek prima te kunnen; de citaten van H. werden ingelezen, in beeld zag je een figurant die leek op en gefilmd werd als Koos H: onderuitgezakt op een bankje in de tbs-kliniek.

    Koos H. heeft nu dus bekend dat HIJ die moorden heeft gepleegd en dat die dooie rechter Stolk hem ooit in de kont mocht neuken. Daarmee is het hele netwerk nu weer veilig en het deksel kan weer op de beerput.

    Klokkenluider is nog steeds onbereikbaar… en vragen staat vrij, maar de antwoorden zullen we niet krijgen.

  • petje:

    Zie hier de link naar de pdf download van het verboden boek Nederland’s maffia van Slobodan Mitric aka Karate Bob:
    http://www.louishagemann.nl/2010/04/17/karate-bob-koos-h-peter-r-de-vries/sitemap/

  • petje:

    Peter R. de Vries en zijn onderknuppeltje Hendrik J. Korterink openen deze week – met resp. een uitzending en een boek – het vuur op de “leugenachtigheid” van loverboysslachtoffer Maria Mosterd door opzichtig en dom in de leugens van de voormalige loverboys te trappen. Zoals Maria Mosterd in de video vertelt heeft Korterink 5 maanden naar de leugens van de voormalig loverboy geluisterd en daar een “boek” van gemaakt..
    Korterink beweert o.a. ook in het boek volgens Maria Mosterd dat misbruik van kinderen vrijwel niet voor komt. Omdat hij precies zegt en schrijft wat Peter R. ook vindt, moeten we dus concluderen dat ook de Vries dit vindt.
    En dat nu het kindermisbruik in de RKK in alle omvang naar buiten komt. Niet kijken dus zondag en gewoon een goede roman kopen..
    http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Maria-Mosterd-onthult-echte-naam-Manou/m1dzwm1fxv31

  • petje:

    Deze reactie stond op de site van PR’s onderknuppeltje en onderschrijft het verhaal van Maria Mosterd in grote lijn wat beide misdaad”journalisten” blijkbaar maar niet willen begrijpen:

    Als oud leerling van de Thorbecke Scholengemeenschap kan ik je vertellen dat als je lager dan havo zit het ze niet boeit als je er bent of niet, zelf geen enkele vrijdag aanwezig geweest, en vaak als ik geen zin meer had gewoon weggegaan. Niemand heeft ooit wat tegen me ouders gezegd. Pas nadat ik me diploma had. Dus als iemand je daar opwacht bij de hekken en niemand merkt het. Kan dat op deze school heel goed kloppen.

    Geplaatst door: F. | 7 mei 2010 om 21:47

  • petje:

    Hier een reactie van een (andere) moeder van wie kinderen op de Thorbecke Scholengemeenschap naar school gingen..:

    F. je hebt helemaal gelijk!
    3 kinderen van mij hebben op deze school gezeten. toevallig was ik aan het winkelen in Zwolle…(woonde toen in een dorp verderop )zag ik toch mijn dochter in de stad lopen met 3 meisjes! potverdorie is dat mijn eigen dochter!
    Op ouderavond zaten de leraren in de aula met hun bordje waar we konden zien waar we moesten zijn voor onze dochter, deze leraren hadden een formulier waar de namen op stonden met nummers, mijn dochter had een nummer!!!!!!!

    Geplaatst door: een moeder | 8 mei 2010 om 0:19

  • petje:

    Steve Brown over de heren De Vries (de grote) en Korterink (de kleine) die de echte misdaad blijkbaar liever links laten liggen, de wijsheid in pacht hebben en marchanderen met de waarheid..:
    http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2010/05/sbs-tokkies-sho.html#comments

  • petje:

    Hier nog wat (oudere) reacties op de heksenjacht die door figuren als HJK, PR de Vries, Siem, Koen Hakvoort en andere slachtofferaars tegen jonge slachtoffertjes van pooiers wordt ontketend. De pooiers worden vervolgens wel op hun woord worden geloofd. Wie zijn hier nog meer pooiers..!?

    Ik heb het boek en af en toe een reactie van Lucie Mosterd gelezen. Dit is gewoon haar schrijfstijl. 19 jarige meisjes schrijven so wie so niet zo. (foutloos nederlands bestaat gewoon niet meer onder de jeugd). Ik werk op een middelbare school en niet 1 VWO6 meisje schrijft zelfs zo. Overal punten en komma’s op de juiste plaats enz. Je had af en toe wel foutjes moeten maken Lucie, dan waren we er misschien ingetrapt.En wat ‘ze’ schrijft kan ze als buitenstaander en als 19 jarig meisje niet weten.
    Maar… nu over de inhoud : nog steeds ben ik niet overtuigd hoor, ik geloof er geen snars van : organisatie, personeelsleden en dat loopt allemaal vrij rond en de politie kan nooit iets doen (en ze verkopen vast nog steeds geronselde meisjes).
    Leuk geprobeerd…..

    Geplaatst door: Diane | 11 augustus 2009 om 10:02

    Nou alsjeblieft, ik vat het maar op als een compliment denk ik.

    Ik ben gewoon een 19 jarig meisje die de boeken van Maria Mosterd heeft gelezen en die voor haar opkomt.
    Maria heeft genoeg meegemaakt, ik pik het niet dat ze alsnog door velen hier de grond in gestampt word.

    Ik vind niet dat ik hoef te bewijzen dat ik 19 jaar ben. Maar voor het geval jullie slapeloze nachten krijgen, nodig ik jullie uit om gewoon eens een kijke te nemen op verschillende accounts van mij op internet.

    Niet elk meisje met een leeftijd onder de 20 is een dom meisje dat niet kan schrijven. Sommigen letten ook op tijdens de Nederlandse les. Schuif toch een keer die debiele vooroordelen aan de kant.

    Voor wie de bewijzen wilt hebben dat ik een 19 jarige meisje ben, ben ik bereikbaar via de mail. annoluffer4effer@hotmail.com

    En Siem,
    “- Heb ik wat gemist? Daar bedoel ik mee dat ik het verhaal van Manou nog nooit gelezen heb.”

    Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld. Voor zover ik het begrijp, vind jij dat Maria het risico moet nemen om aangifte te doen, omdat het volgens jou nog niet zeker is of Manou er wel zonder straf vanaf komt?

    In de boeken worden er al meerdere rechtszaken beschreven. En bij elke rechtszaak heeft Manou die zo weten te vedraaien dat hij altijd buiten schot bleef.
    Voor elke zaak zijn er bewijzen nodig. De enige soort bewijzen die Maria heeft zijn de verhalen die haar zijn overkomen. En dat zijn geen officiele bewijzen.

    Daarbij kan je zelf ook wel begrijpen dat als er aangifte gedaan word tegen Manou, hij weer eens alles zo weet te verdraaien dat hij buiten schot blijft.
    Kan jij mij de statistieken geven van loverboys die op dit moment achter de tralies zitten? Dat zijn er namelijk geen tot heel erg weinig. Degene die dan al achter de tralies zitten zijn degene die helemaal niet zo’n grote organisatie hadden. Of degene die er pas net mee beginnen en er al meteen de fout mee in gaan.

    Volgens mij begrijpt niemand hier werkelijk wat voor organisatie Manou heeft. Het is niet gewoon een clubje van 4 mensen dat af en toe een meisje laat nemen voor geld. Het is gewoon, als je het zo mag noemen, een groot bedrijf geworden. Alles is tot in de puntjes geregeld.

    In Nederland gaat het nou al jaren er over dat loverboys gewoon hun gang kunnen gaan, omdat er geen goed beleid voor is. Ze zijn gewoon niet tot nauwelijks te pakken.

    Als het allemaal zo makkelijk was, zou hij allang in de cel zitten.

    Geplaatst door: Joelle | 11 augustus 2009 om 15:00

    @ Joelle. Mij best hoor, 19 jaar.
    Maar inderdaad, je weet nog niet zoveel. Je schrijft alsof je bij de politie werkt. Zij bepalen of er een zaak komt of niet, of er genoeg bewijs is. Volgens jou begrijpt hier niemand er iets van. Jij bent gewoon weer iemand die op de site van Maria RESPECT blaat, zonder verder na te denken.
    Er had gewoon aangifte gedaan moeten worden, of alsnog, en de politie doet de rest. Zo werkt het in Nederland, criminelen moeten aangegeven worden.
    In de boeken wordt over rechtzaken geschreven zeg je, die mensen zijn vrij gesproken.
    En de loverboys kunnen hun gang gaan, er is geen beleid. Hoe weet je dat? Ik weet uit ervaring dat dat wel zo is. Eerst aangifte en dan gebeurt er heel wat bij de politie hoor en meestal komt er echt een zaak en draaien ze de bak in waar ze horen.

    Geplaatst door: Diane | 11 augustus 2009 om 16:12

    @ Diane

    Ik vind inderdaad dat er meer mensen respect voor Maria Mosterd moeten krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier het echt zo nodig vinden om haar nog even een trap na te geven.
    Zij heeft dingen op een 12jarige leeftijd meegemaakt die niemand ooit in zijn leven mee zou willen maken. Daarover schrijft zij een boek zodat zij meisjes kan waarschuwen, dat is het minste wat ze kan doen.
    Iemand die zoiets heeft meegemaakt en er dan toch over praat en wilt zorgen dat niemand dit ooit nog overkomt, daar heb ik respect voor en ik vind dat iedereen daar respect voor zou moeten hebben.
    Ieder zijn eigen mening, natuurlijk. Maar dat is nog geen reden om niet respectvol over Maria te kunnen praten.

    En als je dan een beetje je best had gedaan met alles zorgvuldig op te zoeken, had je erachter kunnen komen dat een aangifte vrijwel niets oplost. Het ziet er gewoon naar uit dat jij niet kan begrijpen hoe de organisatie van Manou in elkaar steekt. Hij heeft overal een antwoord of oplossing voor om buiten schot te blijven. En daarbij gaat hij over lijken.

    Dit is niet een of ander leuk spelletje dat je wilt winnen ofzo. Dit is een gevaarlijk spel en met aangifte doen zet je erg veel op het spel. Je zet mensenlevens op het spel. Probeer dat maar een keer te begrijpen.

    En hoe ik weet dat er geen beleid is voor loverboys? Sla een keer het wetboek open. De enige bewijzen die je kan hebben zijn bijvoorbeeld sperma monsters of verminkingen aan het lichaam. Hoe wil je die nu nog bij Maria gaan vinden?

    Je kan niet alleen met een verhaal naar de rechter. Er moeten BEWIJZEN voor zijn.

    Geplaatst door: Joelle | 11 augustus 2009 om 17:58

    Nu ik deze reacties allemaal zo lees, weet ik weer waarom ik nooit naar buiten ben gekomen met mijn verhaal… Wat maakt dat het zo belangrijk is dat Maria aangifte doet tegen die Manou? Is dan bewezen dat zij al, dan niet liegt? Waarom gaat de hele discussie over het feit óf zij liegt?
    Geen minderjarige in de Nederlandse- prostitutie?! Hahaha, laat me niet lachen! Tellen ik en de meisjes die ik tegen ben gekomen niet mee dan?! Ook ik en geen van de andere meisjes hebben (voor zover ik weet) aangifte gedaan en weet je waarom? Omdat de uitspraak niets verandert aan de situatie van en het zelfs alleen maar erger maakt omdat er dan zoveel mensen aan je verhaal gaan twijfelen, je als dader of iemand met een eigen keus neer zettten, je alle details moet gaan ophalen en als je dat al allemaal aan kan en doorzet is de uitspraak, nog geen opluchting, wraak of genoeg-doening!
    Bovendien dat belachelijke “bewijs” dat Maria niet emotioneel genoeg verteld over wat haar is overkomen, dus liegt…Kijk in elk willekeurig psychologie boek, dan zal je zien dat het juist precies de manier is waarop wij ons verhaal vertellen, als of het van een ander af komt, of dat we het in een film hebben gezien of zo.
    Inplaats van zo druk te zijn met het vinden van leugenaars, (Siem gelooft zelfs de leeftijd van Joelle niet omdat ze te net schrijft!!) zou je al die energie zo veel beter kunnen gebruiken… Want op deze manier zal er niets veranderen en zullen pooiers nog steeds hun slag kunnen slaan met té jonge meisjes!
    Loverboy is nog steeds een te mooie term, maar al een stapje vooruit, toen ik aan “de beurt” was, was het gewoon allemaal nog mijn eigen schuld en moest ik maar niet terug gaan….
    Sterkte Maria en Lucie!!

    Geplaatst door: Pinky | 12 augustus 2009 om 18:02

    bron: misdaadjournalist.nl

  • petje:

    Onderstaand stuk is uit hetzelfde achterlijke hout gesneden als dat van de bovengenoemde slachtofferaars die ook zo geobsedeerd waren door alle scheten die Joran liet..
    http://turksnl.net/weblogs/2157/blog-Maria_Mosterd_is_nog_steeds_een_hoer.html

  • petje:

    Over het creeren van een (anti)hype inzake slachtoffers van loverboys/pooiers gesproken:
    ‘misdaadjournalist’ HJ Korterink (flutboekje; in opdracht van uitgever), ‘Blondie’ Villerius (SBS6; flutdocu) en PR de Vries (SBS6; vanwege kijkcijfers is deze publiciteitsjunk er ook op ingehaakt)proberen allemaal op onsmakelijke wijze geld uit dit onderwerp te peuren.
    Binnenkort (nog) meer bij DWDD..??
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/6693084/___Loverboy__Mosterd_doet_verhaal__.html

  • mr. drs. BOU:

    Beste Petje,
    Je hebt gelijk, dit zet geen zoden aan de dijk. De prostitutie van jonge meisjes wordt op deze manier volstrekt niet aangepakt. Het is allemaal sensatie, een storm in een glas water waarin het probleem is opgelost als glijmiddel voor de kijkcijfers.
    Zelf denk ik dan: “Ach, laat ze toch!” Maar het grote publiek stinkt er weer eens in. Overigens heb ik dat boek van Maria Mosterd toevallig een keer gelezen, maar ik vind ook dat geen aanrader. Vandaar dat ik haar verder niet zo heb gevolgd.
    Daarom dank voor de linkjes!

  • petje:

    Steve Brown herinnert de zogenaamd verontwaardigde heren PR de Vries en HJ Korterink inzake Maria Mosterd aan de vrouwenhandel van Holleeder en Van Hout waarvan we – begrijpelijk – nooit een letter of een beeldje van hen hebben mogen vernemen (en vanzelfsprekend ook nooit zullen vernemen..).
    http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2010/05/peter-r-de-vrie.html

    Gelukkig komt Steve binnenkort met zijn magnum opus over 25 jaar maffia journalistiek door P.R. de Vries.

  • mr. drs. BOU:

    Dank je wel, Petje. Even een mooie quote van Steve Brown:

    Nu draait de Maffia media op volle toeren om zo veel mogelijk poen binnen te halen over de rug van een meisje dat de euvele moed heeft gehad om kennelijk op een zelfde wijze (wat leugens) als de heren De Vries en Hendrik Jan Korterink wat centjes te verdienen.

Laat een reactie achter

*

Bad Behavior has blocked 5400 access attempts in the last 7 days.